No pass

Ahh

Haha.. John o jag tog en prommis glada över att vi äntligen skulle förnnya våra pass.. men då så fel vi hade.
Ingen av oss hade ju giltigt legg så vi fick inte ut de.

Så i morrn får jag dra med lillsyrran, så hon kan legitemera mig.
Därimot fick jag hem alla lappar om körkorts tillstånd osv.. så i morrn måste jag till min optiker och kolla hur mina ögon är.. dem borde ju ha kvar siffrorna eftersom de var mindre än 1 år sen jag förnya mina glajjer.

I morrn ska jag oxå försöka hitta nån Dop present till Jennifär och nått att ha på mig på begravningen usch.

Men nu ska jag fixa lite innan de är dags att bädda ner sig.

Många kramar.

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej hej

NU blev jag nyfiken VART ska ni resa. kram Eva

2009-05-29 @ 10:01:45
Postat av: Fidde

Tja!



Var inte igår. Hur går det för dig? Allt väl kändes som de var år sen vi sågs...



kram

2009-05-31 @ 17:13:40
URL: http://fiddesxtravaganzaresa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bröllopsresa?? När ska ni gifta er? Är datum satt??

2009-05-31 @ 23:10:47
Postat av: Anonym

har du lagt ner bloggandet

2009-06-01 @ 00:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0