Karllös helg.

Hej hej.

Nu har helgen passerat!!

Har vatt en mysig helg med grillning och massa mys med goda grannar..
Och så har jag tapetserat och målat lister helt ensam.. lite jobbigt att inte ha en assistent vid sin sida men de blev skitbra.
Är supernöjd.
Hade gärna visat upp före och efterbilder men eftersom jag inte får in nya bilder på datan från mobben så får det avvaktas.

Hoppas att ni alla haft en toppen helg trots de skumma vädret som verkligen inte har varit på topp hela tiden men haft sina ljusglimtar.

I morgon kommer hjärtat hem från sin minisémester ska bli skönt att ha hem honom igen, de är så sååå skönt att få sakna varandra lite då och då.
Man påminns om varför man är tillsammans på sätt o vis.
Speciellt när man haft en period av tjafsande och irriterande miner.
men det har väll alla mer eller mindre.

Har haft Sopp drickande Luiza här och Grannen Julia, vi har myst med film Marley and Me har sett den 2 gånger nu och självklart störtbölade jag egenom den åter igen.
Men jag var inte ensam om att fälla tårar.

Annars då?
Tandfan gör fortfarande ont, jag har extremt mycket to do nu, dels så är det Jennifers Dop, Mors dag på restaurang Pappas födelse dag, mormors fördelse dag.
Och så Farmors begravning :(
Allt detta sker på en o samma vecka men som tur är inte på samma dag.

Ne ni nu ska jag se om jag kan slänga på nån annan bra film och ligga o slapp titta på.


Kommentarer
Postat av: Soulsister

Va redi du varit som fixat o donat själv! Hoppas sambon haft en bra semester.

Du ska se att du ror alla händelser i land, både glädje och sorg under samma vecka men det kan vara skönt ändå.

Ha de bäst

kram

2009-05-25 @ 07:59:38
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0