Jag blir galen.

I dag har jag legat som en zombie hela dagen med lite feber, vaknat helblöt av svett efter febertappar från o till.
Det är väll nått med visdomstanden som satte i gång feber..
Jag skulle avvakta tills i morgon i fall jag fortfarande har feber och svullen i munnen kanske de blir penecellin eller spolning av såret.
GAhh snacka om att allt eläande sker på en o samma gång.

Sen ringde Farmors hyresvärd mig i dag hundra gånger, han ville veta om han fick visa lägenheten i morgon blir så förbannad kan inte han fatta själv att folk vill sörja och åtminstående få begrava farmor innan nån annan klampar in och ska bedömma hennes lägenhet och hem.. den har ju fortfarande hennes saker kvar.
Jag sa att det inte gick, men att jag skulle återkomma när vi tömt och städat.
Och det respekterade han.. sa han.. som om han har nått annat val.

Funderar på nått kul som kommer ske eller som har skett..
hmm..
Jo min svägerska har fått jobb.. ganska komiskt hon har fått jobb på ett av xtravaganzas konkurent bantningscenter här i stan som receptionist, hon fick en sån plats på en privat arbetsförmedling och jobb erbjudanden har strömmat in efter att ha gått arbetslös i nästan 2 år.
Jag vill oxå hamna på den privata arbetsförmedlingen.
Sen är de snart dop, de är ju oxå kul systerdottern Jennifär sak döpas.

Ja se allt är inet bara elände fast jag numera tycks pränta in bara masa jobbiga saker in på data skärmen.

men nu ska jag mysa och spla poker med hjärtat..

kram på er.




Kommentarer
Postat av: Soulsister

Usch din stackare. Min man har också haft problem med en visdomstand och ska dra ut eländet idag.

Kan du inte själv skriva in dig på den privata arbetsförmedlingen?

Krya på dig vännen

kram

2009-05-20 @ 08:04:51
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Lena

Hoppas du mår bättre nu, och att febern och infektionen har gett med sig. Jag brukar också alltid åka på sånt när jag har pillat med tänderna. Grattis till syrran och jobbet!!



Kram

2009-05-22 @ 08:40:22
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0