Åska..

Fy satan vilket väder det vatt i dag.

Jag har legat från och till med fingrarna i öronen kuddar på skallen och täcket över huvudet, men än har det inte smällt på av höga åskljud.
Det sjuka var att jag var 100 på att det skulle börja åska.. så jag lade mig i sängen med mina åskräddrutiner dvs ovanstående saker i skallen osv. kom på att jag var akut pinknödig efter 15 min sprang upp, blundande in på toan (fall jag skulle se en blixt) kissade kom ut!
Av ren nyfikenhet tittade jag ut genom fönstret vad ser jag då??
STRÅLANDE SOL.. inte alls de där åskmolnen som bara 15 minuter innan hängde över husen.

VAFAN 15 min av mitt liv spenderade jag i djup rädsla oh med vassa naglar som trängde in i mina små örongångar.. i 15 min sjöng jag imse vimse spindel om o om igen för jag skulle slippa höra dånet från de som jag trode skulle bli åska.
Ne fan alltså haha.

Annars då?
Jo det rullar på.. Har fortfarane as ont efter utdragningen av visdomstanden.. fattar inte, men än så länge värkar de inte vara nån infektion hoppas jag..

Ska vänta tills efter helgen har inte värken gått över får jag åka tillbaka till tandis så dem får kolla så de inte är nått skit i hålet som gör att det gör så förbaskat ont..
knaprar värktabletter som aldrig förr.

Nu är hjärtat och handlar lite mat, i helgen blir jag gräsänka, och på måndag om jag är bättre i kroppen kör jag helfarten igen.. det gick så snabbt sist, men eftersom jag har en förbannad hypokondri och tror de värsta så pallar jag inte med de där "innan" ketos dagarna yrsel och frossa och grejjer.. i samband med att tro att man ska få infekterade hjärtklaffar pga visdomstandsutdragningen tror jag de blir bra att köra när man åtminstående har ork att inte engagera sig i att tro att den där yrseln man får är ett slaganfall eller liknande.

Nu mina vänner ska jag duka lite..
Sen är det mys med min prins i morrn drar han i väg till skkåne och ska umgås med sina vänner där, jag ska se en massa patetiska filmer och mysa med ragge.

Kram kram..


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag vet i fasiken hur jag ska göra! Vill bara vara smal imorgon när jag vaknar.

Hatar egentligen att plåga mej själv med dessa soppor! :(

2009-05-22 @ 23:13:40
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Soulsister

Skönt att höra att du e på G igen! Har tänkt mkt på dig.

KRAM

2009-05-23 @ 23:09:40
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Lulu

Hej gumman!

Nämen stackare, vad jobbigt att vara så rädd för åskan. Använd öronproppar istället för dina fingrar, så att du inte får ont.

Igår var det bara regnmoln ute, men det regnade en hel del ett tag. Kolla in www.smhi.se där ser man om det kommer bli någon åska ganska omgående.

Har kört halvfart (knappast det) då jag knappast skulle stå ut så många timmar jag går runt i affären, och måste hela tiden ta kontakt med kunder (drygt 700 pers efter varje arbetsdag). En dag blev jag så vimsig i huvudet, då bestämde jag mig för att äta lite.

Men idag börjar jag på min helfart igen, sen jobbar jag tre dagar i sträck nu i veckan, men ska dela upp shakesen på sex tillfällen istället för tre under dagen.

Vi får ses snart tycker jag, kram på dig!

2009-05-24 @ 12:50:44
URL: http://lulushake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0