Våga Vägra Vassen kampanjen.

Hej mina vänner..

Har haft en fullspäckad trevlig helg med goda vänner..
Restaurang och mys I fredags med Emelie och Bernta som väntar sitt 3 barn.
Sån fin liten kula har hon fått på magen.. de är för fint alltså.
Man känner verkligen hur kroppen skriker efter att få vara i samma sits.. (dock kommer min kropp nog inte bara hålla sig vid kul mage)

Jag har nog aldrig i hela mitt liv längtat så mycket efter barn som jag gör nu..
Jag har ju den senaste tiden drabbats lite av en 30 års kris även om jag inte fyller föränn nästa år.
Man bara ser tiden springer i väg och allt de där man vill.. kan man inte bara göra..

Usch ja.

I går var vi på Bio.. John och Bernta valde the whatchmen och jag och emelie gick på "dumpa honom", vilken sklön grejj.. gå på bio tillsammans i olika biorum och sen ses utanför och var nöjda och glada för man fick se de man ville.
Skönt att ha samma smak som sina vänner i bland haha.

Nu ska jag i väg till stan med Hjärtat.. Vi ska kolla på lite sladdar.. (hatar sladdar) Och jag ska inhandla mig en ny fin bikini..
Våga Vägra Vassen haha.. en ny kampanj ska jag starta..
Vet dock inte hur den kampanjen ska vara men.. den ska funka.

Ne mina vänner.. en liten uppdatering blev de i alla fall.
Ska se om jag kan ta lite roliga bilder sen..

Puss o kram.




Kommentarer
Postat av: Linda

coola bilder :-) var har du gjort dem? nån sida eller själv?

hoppas allt är bra gumz.



kram kram

2009-03-29 @ 13:09:03
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/
Postat av: Fidde

hej hej



ja jag kör cambridgekurens shake 1 gång i veckan o då är de banan och kakaomint jag kör, det är den dagen jag kallar min godis dag :P

Det gick toppen igår synd du inte var där.

kram

2009-03-29 @ 18:20:03
URL: http://fiddesxtravaganzaresa.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, den filmen vill jag också se :-) Var den bra?

Hoppas allt är bra med dig och att du haft en bra söndag! Kram

2009-03-29 @ 22:02:40
URL: http://emmzasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0