Ragge VS. Lollo

Oj hej hej..

Klockan har just passerat 09,00 och jag har rastat ragge som både gjorde 1an och 2an.. lämnade in ragge till syster eftersom jag var tvungen att gå o handla lite lite mat och godis till ragge som ska sova hos mamma o pappa i natt.
I alla fall rastad och nybajsad entrar han dörren till lollo., buser med leija (katten dem älskar varandra).
När jag kommer tillbaka efter mx 10 minuter har ragge gjort DET, bajsat på lollo´s matta.

Raggggggeee.. han har nån fix ide´att bajsa hos lollo... jag vet inte om de är att han blir så "upphetsad" av att leka med katten eller vad de är... han är ju trots allt nyrastad..

Hursomhelst så förstår jag att de måste vara asirriterande för lollan att upptäcka en liten bajs.. oftast upptäcks den av Fisen som stirrar på den lilla korven och skriker " RAGGGGGEEEEE BAAAJJJJJSSSAT" haha.
Ne skräpning på ragge.. de går ju inte att avnjuta ett toalett besök hos sin "moster haha"

I alla fall så ska jag avnjuta en kopp kaffe nu och min frukost.. de blev en bar´s.. ska försöka minimera mig nu innan sopp drickandet.. sen blir det sallad lunch på stan med Maria.. måste inhandla strumpbyxor och lite annat skit inför kvällen.

I alla fall.

Hoppas alla Ni får en underbar lördag.
Jag hoppas att jag får en underbar lördag och att jag snart kan stressa ner..
Jag ska först stressa på stan sen hem och spraytana mig sen lägga mig och lyssna på muskel avslappningen.. sen ska jag fixa mig..

Ohh vad intressant va haha..

Kram på er alla goa människor.



Min syster och hennes 2 barn och hennes karl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0