Förkyld och allmänt förbannad.

Hej på er..

Snacka om att humöret åker ner för en brant backe när man vaknar och är mera förkyld än gårdagen.. usch alltså jag hatar verkligen detta..
Iofs så ska jag vara glad att jag inte åkt på maginfluensan som min kära svägerksa och familj ligger däckandes i (ta i trä), eller som Maria som ligger med 40 graders feber och frossar..

Ska lägga mig ner och vila med en kopp varm te med honung och och ett par Iprem.
Ska ju jobba i kväll och jag vill  verkligen inte missa de, eftersom jag har inte har mera tider :(
Så nu ska jag bara rå om mig själv.
Borde kanske ta en stadig vitlöks whiskey, men de kanske inte är de bästa att göra när man ska jobba stinka vitlök och whiskey på ett hälsocenter haha..

I alla fall jag är nu feberfri så de är nog ingen fara i taket.
Lite snuvig kan man stå ut med i 3 timmar..

Ne dags att lägga sig ner och kurera sig..

Hoppas ni mår bra och att ni inte åker på denna skiiiiiit de är sååå jävla trisst man är inte sängligandes sjuk.. men man är inte heller tipp topp..
men men..

kram.


Kommentarer
Postat av: Soulsister

Krya på dig din stackare



kram

2009-03-24 @ 12:58:18
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0