Avnjuter en kopp kaffe..

ÄÖr egentligen mega stressad.. har inte ens brun tanat mig eller fixat naglarna.. dock så är jag duschad och hemkommen efter mega shooping på stan..

Snart börjar paniken..

men de är så skönt att bara ha egen tid och sitta och ta det lugnt.. kom hem från stan för mindre än 40 minuter sen.. och är redan klar med durren det är inte illa pinkat.

Vet inte vad jags ka ha på mig riktigt.. men jag får se har 2 klänningar att välja mellan.. en tiiighhht svart liten sak och en tiiigght annan svart liten sak med hängslen.. hmm..
Får se vad ed blir.. förmodlingen inget av de.

Inhandlade oxå strumpbyxor som drar in fettet och minimerar midjan.. wiiie.. hoppas fläsket drar sig uppåt och gör mina titts till 2 stora underbar ajuveler haha.¨

Ne nu ska jag se om jag kan få liv i mitt blöta hår.

uppdaterar mig senare om hur det går :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket!!=))..snällt sagt av dig:)..även fast de bilderna inte är från just nu, men om lite kilon så hoppas jag vara tillbaks där:)



Skönt och höra att jag inte är ensam och att de bleks bort och knappt syns..Jag grämar mig verkligen över det där!



Kul med lite fest i kväll..du får ta en bild sen så vi får se vad det blev för tight sak=).



Ha en superkväll nu!!

Och det skulle vara jättekul att ses o skutta runt tillsammans alla sen;).



KRAAM

2009-03-07 @ 17:03:43
URL: http://xtravaganna.blogspot.com
Postat av: Soulsister

Hoppas du hade kul!

2009-03-08 @ 09:16:45
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0