Student Yra..

Herreguuud vilket kaos de är utanför alla skriker som satans bilar tutar och ungarna springer ut.. ut till den arbetslösa marknaden dem har att vänta.. stackars små.

Sj så fryser jag arslet av mig haha.
Ne då men det är så kallllltttt.

Svullnaden har inte lagt sig ännu...
10 dagar med penecelin.. så roligt för mig alltså!

Nån som vet nått bra sätt att slippa må illa när man bara dricker shakes??
Jag var tvungen att äta i går för jag mådde så illa av penecelinet blää.

I morgon bitti ska jag tillbaka till tandis, denna gång kl 08,00 på morgon.. gahh hatar att gå upp tidigt och jag måste till sjukhuset eftersom jaghar sjuktandvård (är extremt tandvårdsrädd) och det ligger typ 0,5 mil här i från.
Så jag måste verjkligen upp tidigt..
Tror jag ska trotsa naturens sätt att ta sig dit med benen och ta bussen i stället (jaghar ju trots allt en infektion)

Nu håller jag på att ladda upp mina nya bilder från nya kameran som jag har i min mobbe.. ska se om dem är nått att ha..
samt om jag kan bjuda på några godbitar.

Mamma blir nog glad i alla fall. :)








Kommentarer
Postat av: Therése

När man har en infektion i kroppen så bör man inte hålla en diet. Immunförsvaret kräver energi för att funka.

2009-06-11 @ 16:01:09
URL: http://www.hanky.se/therror
Postat av: Fidde

Jag håller med förgående, jag tycker du ska pausa soppandet till du är frisk i din arma mun, biverkning av kåvepenin är illampende...den enda anedningen jag kan komma på...=)

Hoppas du mår bättre snart...



Kram på dig

2009-06-11 @ 23:24:36
URL: http://fiddesxtravaganzaresa.blogg.se/
Postat av: Veronica

Härlig bilder!

Hoppas du snart är kry igen!

2009-06-12 @ 09:37:06
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0