Skratt Yoga.

Hej på er denna Måndagsmorgon..

Jag har redan vatt ute med ragge och hällt i mig 3 koppar kaffe/shake.

Vet ni vad?
Jag har börjat ren kur igen.. ohhh nej tänker nog många.. not again.
Men jag kan bara säga så här.. nog fan ska jag fixa detta.

Jag började ren kur förra Onsdagen men gjorde ett avbrott i helgen då de var kalas.. (min karaktär var för svag)
På skiten i dag igen.

Så från och med nu så uppdaterar jag framgången.

Vi satt och pratade lite på gården i går och i Linköping finns de nått som heter skratt yoga.
Det ska jag ge mig på.. jag tror de kan vara bra för min innre stress.. så om nån är sugen att haka på så säg till.
Först så ska jag ta reda på när och vart de finns.


Annars då?
Jo det är helt ok har tränningsvärk i hela kroppen utan att ha tränat det är inte illa pinkat va?

Nu ska jag fixa o dona lite sen ska jag jag smida planer för mig och hjärtat.. blir nog nått sambo aktigt i dag.

kram på er.




Btw snygga pjux jag inhandlat va??
(dont mind the ugly "tår")

Kommentarer
Postat av: syrra

jag vill med på skratt träning

2009-06-08 @ 10:55:29
Postat av: Pulver

Lycka till med kuren !

2009-06-08 @ 19:58:59
URL: http://viktminskning.blogsome.com
Postat av: Veronica

Klart du fixart om du bara vill! =)

Lycka till!

2009-06-08 @ 20:42:02
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0