Ragge till farbror doktorn!!

Hej på er denna Regninga Torsdag, som förövrigt är dagen innan midsommar.. de ser ju lovande ut eller hur??

I dag ska jag ta med mig Ragge till hund doktorn.. hans 1 års spruta samt kolla hans öron eftersom ena hans öra ser alldeles för suspekt ut för att tillhöra de normala..

Så det är mina dagens planer..

jag hoppas att jag lyckas få en tvätttid nu i kväll i stället för i morgon :)

Så vad händer hos er denna midsommar då?
Blir det en shake istället för nubbe sill o potatis eller lyxar ni till de?

Ne usch nu ska jag fortsätta

kram kram

Kommentarer
Postat av: Lulu

Hoppas att det går bra med lille Ragge!

Ett tag sen vi sågs nu, eller hördes av. Hoppas att John tyckte om sin scones?

Tänkte ge dig en länk om LCHF, kanske du redan varit där inne och läst.

Här är en länk till Dr. Annika Dahlqvists blogg.



http://blogg.passagen.se/dahlqvistannika/



Ha det fint!

2009-06-18 @ 14:23:45
URL: http://luluxv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0