Nu jävlar alltså

hej på er..

Hoppas allt är bra med er, med migh är de helt ok, sitter och förbereder mig inför tandläkarbesöket, ska fortsätta min rotfyllning.

I dag påbörjade sopperiet igen.. jag mår så förbaskat dåligt av de faktum att jag tillåtit mig själv gå uppså jävla mycket.. jag hatar att jag inte hade diciplinen nog att stoppa mig i alla dessa fett och godisfällor.

Jag vet att jag har bara mig sj att skylla och jag önskar att jag hade de ogjort.
Men jag kan inget annat än att ge de en ny chans.

Det som är mest deprimerande är att ta på sig kläderna man köpte som man kände sig vacker i och som nu är för små jeansen klämmer ut fettet likt likt en kaviar tub som just ska ner på mackan typ.

Men men..

Nu startar jag om.. helt och hållet.. de kilon jag loosat innan är borta jag börjar från scratch..
Nu är de midjemått och kläder som gäller ingen mera vägning..
jag vågar inte ens ställa mig på vågen för att kolla hur mycket jag gått upp.. jag vill inte ens veta..

Så nu är de slut på godis läsk pizza hamburgare feta såser u name it..

Jag måste ta tag i detta

Nu har jag ju fått jobb.. de enda som kan hindra mig är jag själv och det ska jag fan inte tillåta alltså..

Så nu jävlar kör vi om.. raderar de som varit och startar från ruta ett.. de som var har vatt..

Puss o kram nu ska jag i väg och pinas med med en borr i käften..





Kommentarer
Postat av: Veronica

Grattis till jobbet!

Vart ska du jobba?



Du fiar att soppa ett tag vännen! Kämpa på, du har ju gjort det förut!

Heja dej!

2009-06-22 @ 16:00:31
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Anette "i din grupp"

Jag håller stenhårt på dig, du fixar det gumman! Om du vill prata el träna ihop vet du vart jag finns!

Kramen

2009-06-22 @ 18:12:59
Postat av: Charlotte

Hej Sara! Gratulerar till det nya jobbet. Lycka till med sopperit! Bra att du har fått tillbaka motivationen. Kramar Charlotte

2009-06-24 @ 18:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0