Kaffe kaffe kaffe och åter kaffe..

Hej på er!

I dag har jag i stort sett hällt i mig kaffe.. oh ni vet ju att det skapar kisseri och hyperventeri..(eller vad de nu heter)

har så förbaskat ont i min tand i dag.. (måste ju alltid ha nått att klaga på så klart)

Annars är de fin fint.
Väntar in min älskling som snart borde komma från jobbet och strax efter det kommer nog samuel (johns systerson) han ska spendera eftermiddagen här så jag tänkte fixa lite middag till killarna.. pasta med bacon röra.. Min fina vän och Granne sara tipsade om den maträtten så jag blev sugen på att laga de med.

Sj sitter jag och trycker i mig en shake.. de är för jäkla trisst de här alltså haha.
Men men jag måste ju komma på hur jag ska fixa mina ovanor och bryta skitmat träsket jag hamnat i.
Samt bli av med mitt söt och pepzi max beroende.

Snart öppnar badhuset på Himpan.. ett gratis bad här i stan.. jaghar lovat mig sj och min läkare att simma 3 gånger i veckan.. de är bra för min kropp så de har jag inplanerat i alla fall.

Annars då?
Jo det är helt ok.

Sitter och hoppas på att ett Jobb ska, ett sommarvikariat extra inhoppare.. vi får se om dem ringer och vill träffa mig.. jag hoppas de.

Ams kontaktade mig att jag nu kan få Praktik betald 240:- om dagen hmm de var ju givmilt.. vart fan ska man praktisera då??
Måste ju vara ett ställe där man kan få arbete sen.
Hatar att vara arbetslös de är så sjukt trisst alltså.
Man bara går o drar och känner sig meningslös.

Ne nu ska jag koka i hop lite mat

Ses senare.



Kommentarer
Postat av: fidde

hej hej



Hoppes allt är bra me dig..hur funkar de me allt. ja jag vet de är trist med shaken. har du funderat på att pröva naturdiet rtd, de är verkligen asgoda kan jag lova. Xv är inte så goda efter ett tag har jag kommit på hehe...kramis

2009-06-09 @ 15:37:54
URL: http://fiddesxtravaganzaresa.blogg.se/
Postat av: Fidde

jag kör 3 stycken orkar inte mera... hur många tar du?

2009-06-09 @ 16:39:04
URL: http://fiddesxtravaganzaresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0