Jour tandis 112 eh eh

Hmm..

Sitter nu asrädd (har extrem tandvårdsrädsla) och väntar på min kära söta vän Luiza som ska följa mig till jour tandläkaren..
Hela mitt fajs är svullet och det trycker mot ögat.
Bildbevis finnes senare.

Tycker såååå synd om mig sj ska ni veta haha..
Ne då men fatta detta kommer bli en dyr historia.
Plus att jag måste mumsa penecelin på de.. (mitt eget utlåtande återstår att se om de blir att knapra piller).
Ska vara där om 40 min och jag är totalt skit rädd..

Återkommer efter detta tand dilemma

Forts följer.
Se hela bilden

Kommentarer
Postat av: Lulu

Hoppas att du mår lite bättre efter tabletten? Jag gick på föreläsningen med Morgan, det var långdraget.hehe. Nu ska jag vila lite efter att ha mumsat i mig en halv bars.

Ta hand om din lilla tand, kram!

2009-06-10 @ 14:34:20
URL: http://lulushake.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0