VAD GÖR DU VAKEN SARA

-Jag vet inte..

Min lediga dag och jag har redan drukit en kopp av mitt kaffe/shake klockan är inte ens 08,00 och jag är ledig.
så vad gör jag vaken??
Jo kroppen bestämmde sig för att vakna.. de här med att ligga och dra sig när man är ledig det har inte min kropp och själ fattat ännu..
Sen så har jag ju en hund haha.

Planerna i dag är många.. men det återstår verkligen atts e hur mycket av de jag planert att hinna med som kommer att göras.. jags ka i alla fall snart gå ner och se om morgon tiden i tvättstugan är ledig..
Skulle vara riktigt skönt att få tvättat och klart..

Sen sak de plockas fixas matlåder till hjärtat de ska styras med papper och det ska skrivas lite viktigheter (ojjj vad viktig jag låter nu, älskar att känna mig viktig haha)

Hinna med en långis promenad hade jag tänkt med.. och ligga i badet , lösa korsord och se en massa dåliga filmer john vägrar att se med mig..
Sen ska jag fixa i mitt data rum..
Hör ni vad upptagen jag är i dag haha..
Nåväll vi får välla se hur mycket jag igentligen hinner med eller fixar med.

Nu ska jag fylla på min andra kopp med kaffe/shake sen ska jag ta en runda med Ragge oh sen så.. tar jag nog tag i de där.. tror jag.. :)

kram och ha en skön dag i dag.

Kommentarer
Postat av: Lena

Vaknar jag efter 6 en ledig dag så har jag haft sovmorgon... Tror inte jag har sovit till 8 sen jag var väldigt ung. Jo förresten, om jag har somnat på soffan, vaknat och sedan varit uppe i flera timmar och sen gått och lagt mig igen, DÅ kan jag sova till 8-9... :)

2009-01-07 @ 12:25:01
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Anette i din grupp

Ler! Såg inte din blogg förrän nu men jag var och tränade iaf, körde igenom hela kroppen och nu kan jag inte röra mig ;)

Vi får byta nr på måndag så är det lättare att planera eventuella träningar ihop :)

Ses på måndag o ta det lite lugnt när du kan!

Kram

2009-01-07 @ 17:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0