Söndag en helt vanlig dag.

God morgon på er, i går var det som sagt inte mycket bloggande för min del..
Jag hade fullt upp efter jobbet, men så kan det vara i bland.

I dag har John och jag en ledig dag tillsammans.. sjukt länge sen man hade de.. planerna?
Vet faktiskt inte ska ta en lååång promenad i alla fall.

I morgon är det XV gruppträff, jag hoppas att jag hinner dit börjar jobba 08,00 på morgonen för vi har sjuuukt mycket kvar att göra.. och allt ska bli klart tills i morgon innan vi går hem.. Hela butiken ska vara tömd allt ska ha skickats till andra butiker och varenda pinal ska vara bortforslad.. så frågan är hur länge man är där..

Men men de återstår att se..
jag hoppas i alla fall att kunna hinna till gruppen.. så kul att se alla igen, vi har verkligen en toppen grupp alla är så förbannat härliga öppna och pratsamma..

Nu kom John hem han har vatt och rastat lill skiten.. så nu ska jag vara lite social.

kram så hörrs vi sen..

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Du, stressa inte ihjäl dig nu!

2009-01-11 @ 09:28:25
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0