Pilates bollen.

Go kväll på er!!

Har haft en super dag, som började med att jag vaknade as tidigt ragge har vatt på bushumör hela dagen.. sprungit omkring och stojjat hela dagen.

Mötte upp Erika utanför och tog en svänga på stan.. hennes misson var att hitta ett hår band .. mitt var en bättre pilates boll..
Gick igenom varenda affär kändes de som.. Bella ringde efter ett tag och ville oxå komma och shoppa loss.. och det gjorde hon haha.
Hittade i alla fall pilates boll, denna hade en massage effekt oxå i form av en massa knoppar, jaghade ju hoppats på att den skulle vara större än den jag hade nu men de var nästan samma storlek i alla fall.. den var skön att träna med och jag hoppas massage plupparna gör nån form av effekt.
Efter 3 timmar på stan så gick jag hemåt sa hej då till syster och min söta systerdotter, för att möta upp John hemma och äta middag.. sallad och kyckling (som de brukar bli).

Efter att funderat gärnet på kvällsmålet bestämde jag att de skulle smaka gott med lite mörk choklad 75% eller nötter.. Såg att Erika var online på MSN vi kom fram till att det skulle vara skönt med en kvälls promenad så det blev nästan en timmes rask takt runt strömmen., så jävla skööönt.
Sen gick vi till ICA handlade lite nötter och mörk choklad.
Nötterna smakade inte alls så gott.. kanske tanken på att dem innehåller så jävla mycket fett o kalorier så jag tog bara ett par och lät John mumsa upp dem andra.. men den mörka chokladen smakade ljuvligt, och de var faktiskt godare att äta den när man kommit hem efter en lång promenad.

det är så förbannat skönt att verkligen känna att man kan tillåta sig at en liten bit och att det sen stannar vid de.. Innan kom jag hem med minst 2 kilos godis och annat gott och mumsade hela kvällen tills jag nästan sprack..
Vilken underbar förändring.
det gillar jag :)

Efter promenaden och handlingen blev det film med hjärtat.. en underbar film.
Nu funderar jag på att sova är så jäkla trött, tror dock att jag ska ut med raggis en svänga så slipper jag gå upp 7 i morrn av en kissugen hund.

Friskis kortet ska inhandlas.. Oh vad jag älskar att röra på mig haha.

Hoppas ni alla haft en bra lördag puss o kram.


Dagens outfit.. svart poloklänning och jeans leggings


Min super snygga och höggravida syster

Min lilla söta prinsessa (systerdotter Linnea)

Hitler.. haha nee min vän erika

Som nu oxå insett att puta is the shit.

Blek som ett as.. men vad gör de..

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Låter som en härlig dag!

2009-02-01 @ 09:25:40
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0