MORGONDAGENS UTMANING.

Hej och hå nu är jag hemkommen från ett tränningspass på 1,5 timme.. askönt..
Sitter med mitt mellanmål nu kaffe/chokladshake..

Vid 19 ska vi ta dagens utmaning med promenaden..
Har ni gjort den i dag?
BRA!!

Jag har lite städ kvar att göra nu.. fixat och styrt hela morgonen så skönt att ha allt fixat och träningen är av klarad.. skkkööönt.

Morgondagens utmaning!!

I morgon valfri tid, ska ni under 30 min shaka loss dansa och bara ha en sån jäkla härlig dans stund hoppa dansa sjung och frigör alla (kommer inte på namnet just nu) i kroppen.
Kom igen nu dansa på..
Det är effektiv tränningsform att dansa de är kul..

Obs ta gärna en bild på dig själv och lägg upp i bloggen.. :)


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag svek dagens utmaning, men jag simmade i en timme istället. Borde väl nästan räknas? :) Morgondagens tänker jag INTE försöka mig på, för du hittar ingen med sämre motorik än mig. Jag hade slått ihjäl både mig och katterna om jag försökt dansa. Har inte dansat på 20 år eller nått... Ha en go kväll. Kramis

2009-01-14 @ 17:46:29
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Anna

Jag håller på med att fixa en blogg. Skitsvårt! Hur gör man? Jag fattar nada! Skulle du, snälla, kuna maila mig å tipsa lite?

Anna

2009-01-14 @ 17:47:23
Postat av: Lena

En sak till. Hur katten har du fått reklamen mellan inläggen? Borde vara samma på blogg.se som bloggspot.com (blogger), men jag måste in och pilla med html-kod för att få in annonser mellan inläggen. Har du gjort det?

2009-01-14 @ 17:47:57
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Anette i din grupp

Ja då jag har promenerat OCH tränat :)

Tänker dock inte dansa imorgon, har en "jä....la" tenta så jag kommer nog bara dö efter :(

Men en promenad blir det nog :)

Var så kul att se dig idag, du är såååååååååååå snygg o smal, helt otroligt!

Kramen

2009-01-14 @ 19:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0