Filmen var nja..

Så nu är jag tillbaka igen..
Vet ni jag har sååå fruktansvärrt ont i rumpan.. NEJ INGA SNUSKIGA TANKAR NU..
satt en hel del på golvet i dag, och jag har ju minskat min bakdel en del och de sköna fläsket som lade sig som en kudde för min breda röv har minskat en del..
Så nu får jag ooont av att sitta hårt..
Först knäna och nu rumpan.. vad kommer härnäst tro?

Anette: Jag vet inte om jag är ledig i morgon jag står ju som sagt på "jour" och är jag ledig har jag ett hem som måste städas saker som måste fixas och sååå fruktansvärrt mycket att ta igen när de kommer till allt och inget.
hade tänkt att träna på Torsdag om jag nu blir ledig.. jag ska satsa på magen massa och benen..
måste få lite råd om hur man fixar magen snygg.. haha.

Linn: sak kolla om jag minns adressen till mina tidigare bloggar.

Sofia: Du var utloggad när jag kom in, jag har tyvärr inet kollat upp Innebandyn eftersom jag inte haft så mycket ledig tid.. Men nu börjar mitt schema att bli tomt då ska jag fixa allt.. jag hoppas alla som ville vara med i innebandy laget fortfarande är på. :)

Ella: Vi sak ha en dejt snart var ju så länge sen tack för dina kommentarer.. jag är så glad att ha en vän som dig i mitt liv det vet du.. Do o jag o Eskil och literviss med kaffe snart. (och om ett par veckor blir det du och jag och en rolig färgad taxi på väg till korvmojjen taxi för 300)

Sitter nu och häller i mig vatten har vatt så dålig på att få i mig det där vattnet den senaste tiden.. förösker att vara en vattendrickare men känner inte ni oxå att det går i vågor i bland orkar man dricka MASSA och i bland får man knappt ner en klunk ens..

Jag ser ut som jag har röda hund i ansiktet.. innan mens får jag massa små finnar.. eller kan de vara så att jag toksminkar mig för mycket (och ibland tokdäckar och somnar med sminket).. Måste verkligen vara sminkfri en längre period nu så ansiktet får andas lite..

men nu mina kära vänner och läsare ska jag läsa massa bloggar och hoppas att ni har uppdaterat er en massa så jag har lite att göra ett tag framöver..

Kram kram så hörres vi i morrn.












Kommentarer
Postat av: Lisa

Älskade Sara!!!!!!!!!!

Så glad för din skull.Du är värd Allt gott.......

Otroligt glad att jag haft dig i mitt liv. Du är glädje och skratt. Lycka Till.........Kram Lisa

2009-01-07 @ 06:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0