Får man lov o klaga..??

För det komme rjag göra nuuu.
Har sovit skiiit dåligt i natt skallen bara asvärkte och nacken ännu mera..
Känns lite bättre i dag men fy satan..
Usch.

Jag som älskar att sova kunde inte sova en blund.

Annars då?
Jo det är bara bra med mig..
Har styrt lite ätit och umgåtts en stund med mamma och the la fis..
Nu ska jag vila en stund.. försöka vila nu när jag inte är så stel i nacken.
Ska köpa en bra nack kudde.. kan vara kuddarna..
Eller så är det jag som gör fel på gym maskinerna haha..
I alla fall ett varmt bad och en skön massage av hjärtat har jag inplanerat.. (hoppas att han vill de).

Men nu så sak jag ta ragge ut igen.. och sen ska jag vila och bara softa och hoppas på att jag blir piggelin.. fan en vecka har jag haft den här skiten i skallen och nacken..  men men.. varför klaga?
Hmm ja sara varför gör jag det?
Har ingen aning.

Puss på er.



Tyvärr kudne jag inte pluta mera med läpparna.. Ankvarning

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du plutar på 9 av 10 bilder du tar, Det förstör bilden

2009-01-21 @ 13:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0