Bara vara sara dag..

Hej och hå..

snacka om att jag segat hela denna dag förutom mina 2 än så länge promenader med ragge..
Har legat som en säck potatis i sängen med 2 st täcken och frysit och haft mig.

I soffan ligger john och hostar och försöker att se nått bra tv program elle rnått liknande.

Funderar på att koka en kopp kaffe eller en kopp te och lägga mig och läsa nån tantsnusk bok.. eller en "jagärsnart30ochegenföretagareadvokatoch harettunderbartlivochgårpåsturevarjedagtillsminmanärotrogen" bok ni vet såna bra böcker som egentligen inte direkt har nått budskap.
Hmm..

Mm de blir nog sängen..

Ne fy ne om jag skulle ta och göra de då.. känner mig förjäkla seg alltså haha.. hatar att vara seg, vill helst att det ska vara fullt ös 24 timmar om dygnet.
men ne nu ska sara varva ner njuta med en god bok och en kopp te..
Middagen ska serveras vid 16,00 (kycklingsoppa).
Varken chokladen eller kycklingen smakar lika gott som första omgången men men dem funkar.. Man blir mera kräsen antar jag nu när man lyxat av den hälsosamma maten och vet att de funkar att äta så utan att gå upp i vikt.

Ne dags att sluta yra..
Kram på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0