Varför kan inte Ragnar vara radiostyrd.?

Skapligt seg jag är haha..

Tänk om hundar vid sjukdom tex kunde vara radiostyrda.. man lixom navigera dem ut för att dem skulle få sin kiss o bajs runda från sängen.. så man slapp ge sig ut i kylan när man knappt orkar stå på benen utan att kroppen värker.

Förresten är de så jävla typiskt att man går och blir sjuk IGEN.. jag kan fan inte fatta hur det är möjligt alltså att råka ut för förkylning 3 gånger under 4 månader typ PLUS maginfluensa..
Ja menar så sjuk är jag inte ens under loppet av flera år..
Hmm men men..
Och inte nog med de så kommer de alltid en vecka efter att jag börjat hålla en daglig tränings schema.. börjar se mönster kroppen vill visst vara säckig och muffsig haha.. Ikke.

Ne de är bara att hålla ut, ska ge mig till apoteket igen inhandla värktabletter ny nässpray så jag kan andas samt Vitaminer.. ska köpa en burk innehållande alla vitaminer som finns..

Ne om man skulle kura ner sig i ett varmt bad med en kopp te med honung..

Mirakel kurer önskas...

kram på er.



En osminkad sanning..
Kolla in mina utväxta ögonbryn.. (måste noppa dem efetrsom jag rakat dem innan ja jag vet de är ajja bajjja men jag tål inte smärta)

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Stackars dig som är sjuk! Men du är lika söt ändå



kramar i massor

2009-04-21 @ 17:27:12
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Lena

Plutmunnen på plats!! Håller med Katarina om att du är jättesöt :) Krya på dig och kramar!

2009-04-22 @ 05:57:50
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0