Utkörd från sovrummet..

Fy satan vilken förkylning jag åkt på..
Stackars hjärtat som jobbat och ska jobba dubbelpass hela veckan.. när han kommer hem så duschar han o går o lägger sig.

Tänkte att det vore en bra ide för mig med.. har ju knappt ork att sitta uppe men efter att ha hostat och nysst och snuvat ett x antal gånger fick jag efter att ha väckt karln av alla förkylningsljud, snällt sova på sovan (han erbjöd sig faktiskt)
Men de viktigatse är ju att han sover bra han ska ju vara på topp hela veckan på jobbet.

Så innan jag drar kudden och täcket över huvudet tänkte jag köra ett litet blogginlägg..

Btw så blev det en röd ring i matschemat (röd ring=fel mat) i dag.
Syster yster köpte glass till mig kuren mot ond hals..
Världens sötaste syster som även bjöd mig på lunch i dag suuupergod keso kräft röra med färsk dill i och lök majs mm.. de var så jäkla gott.. serverades meeed LAX file och bakad potatis..
Sund och hälsosam mat.. dock åkte jag ju dit på glassen..
Illa eftersom de känns som om jag blir hemma liggandes ett tag.
Och motionen blir lidande!
Men men man får ta det helt enkelt stoppar man inte i sig skit så kan man nog känna sig hyffsat nöjd ändå hoppas jag.

Har oxå beslutat mig för friskis.. de blir gym där med hjärtat och sen en massa pass.. hade tänkt att försöka få komma igång med xtravaganzalinda som tränar där, som btw är sjuuuukt snygg o smal så jävla imponerad alltså.

Sen till min kära vän Lulu som klarat 2 veckor och redan rasat 8 kilo grymt bra jobbat alltså.. ska försöka få henne lära mig att länka.
När man ser dessa imponerande resultat blir man grymt sugen på att soppra, men eftersom jag måste få balans i ätandet veta att jag klarar av en hälsosam kost och inte tror soppor är en lösning då kanske jag kör ett sista race.
För nog fan är de effektivt.
Sen finns de andra anledningar kanske största till att avakta med sopper men de går jag inte in på nu..
Kanske tar jag upp de i ett annat inlägg.

Usch ja vad jag skriver.. ni skulle se mig nu.. rudolf med röda mulen.. fatta att de gör så ont att snyta sig.. ändå har jag hyffsat bra näsdukar som ä mjuka men ikke..

Ne nu ska jag ge mig..
I morgon har jag som mission och få tag i min söta lilla Ella, vi har planerat fika hur länge som helst men de blir aldrig av och nu har jag inte sett henne eller sötnoisen Eskil på evigheter så de måste jag göra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig gumman/kram mamma

2009-04-21 @ 22:56:22
Postat av: Anonym

krya på dig gumman/kram mamma

2009-04-21 @ 22:57:06
Postat av: Lena

Skickar fler krya-på-dig-kramar!!

2009-04-22 @ 05:59:30
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Soulsister

Krya på dig söta du!



kram

2009-04-22 @ 09:17:15
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Sofia

Jag går ju också på Friskis och har sällan, eller aldrig, sällskap. Då kan vi sällskapa! Krya på dig!

Kram

2009-04-22 @ 11:56:54
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/
Postat av: Ella

Hej Sara så komiskt nu när jag ser vad du skrev igår att ditt mission var att få tag på mig :) Jag hann ju före, trevligt att prata med dig i telefon. Men du lät bra krasslig hoppas du kryar på dig ordentligt nu så försöker vi få till en träff nästa vecka.



kram

2009-04-22 @ 22:30:38
Postat av: Sofia

Haha, du är rolig du. De gånger jag är seg får du använda kopplet ;) Hemskt gärna nästa vecka, vilka pass vill du gå på? Jag har kört bas hittills och nu var det ett tag sedan jag tränade så det kan nog ev va en bra idé att börja lätt, eller vad säger du? Jag har bara jympa.



kram

2009-04-23 @ 18:45:09
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0