Sanering av lägenhet.

Hej på er.

Efter gårdagens magsjuka har de rådit sanering av alla rum..

Jag hade i alla fall tur som bara kräktes medans karl min råkade ut för både kräk.. och ja ni kan ju lista ut själva vad som mera kom ur..
Jag lovar er jag ska fan i mig ha 2 toaletter i våran nästa lägenhet/radhus eller villa.. de är efter gårdagen ett måste haha.

Känner mig mycket bättre i dag, hade lite illamående och spänd mage men de har lugnat ner sig lite.. visst är kroppen lite mör och man är kanske inte på tipp topp men allt är som ett himmel rike i från gårddagen.

Vi har verkligen så undebara vänner och grannar..
Grann ungarna kom och rastade Ragge och på kvällen ringde de på dörren och uatnför stod de en påse med Cola och Vitt bröd som tydligen ska vara bra att äta när man har magsjuka, snacka om att ha bra vänner omtänksamma till max.

I morgon kör jag Helfart igen.
Jag kommer att blogga mera om det eftersom jag vet att jag kommer behöva erat stöd mer än nånsin.
sommaren är snart här och jag har som sagt lovat mig själv att vara klar innan bad säsongen..

Min fina vän och Granne Luiza som snart kommer bli en Xv:are välkommnar jag in i gänget och hoppas att hon kommer blogga om hennes resa så fort hon startar.
Vi har tidigare kämpat med våran vikt tillsammans dock utan några goda resultat eller resultat blev de då.. + på vågen haha..
Hon kommer fixa detta galant de är jag säker på.

Ne nu ska jag fixa lite med de sista jag har att göra hemma innan jag kan slå mig till ro och lugna ner mig i soffan.
Kram på er alla.. :)



Kommentarer
Postat av: Lulu

Hej din lilla sjukling!

Tur att du mår bättre nu iaf :)

Ja, vi kämpade på. Men nu är det nya tag, och jag kommer stöta dig. Kan tänka mig att det blir jobbigt att köra igen, men du kommer definitivt klara det!

Så snart vankas det för möte, är ganska pirrig i magen. Jag undrar vad dem kommer att göra? Men jag hör av mig ikväll efter mötet, hoppas att jag hittar dit bara! :D

Krya på kramar.



Här är bloggen jag pratade om:

http://lulushake.blogspot.com

2009-04-06 @ 16:41:03
URL: http://lulushake.blogspot.com
Postat av: Soulsister

Usch din stackare, magsjuka är så gräsligt!



Du fixar denna helfart galant!





KRAM

2009-04-06 @ 21:50:00
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Lena

Gott att du mår bättre. Klart vi finns här för dig när du börjar på helfart igen!! Jag kommer bara att ligga ca 3 veckor bakom dig, så då behöver jag stöd :) Skall träffa min andra bloggerska idag, Jenny, har ju tidigare träffat Sara några gånger. Roligt med nya bekantskaper via bloggen!!



Kramar

2009-04-07 @ 05:57:29
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0