rena rama lyx vädret..

Shiit vilket väder.. jag mår mycket bättre var ute hela dagen i dag undvek solen men de var varmt i skuggan med.

Hade tvätt stugan i dag och pysslade och styrde.
Känner att ev förkylningen är på G bort jag är piggare men låter fortfarande som om jag har en vatten melon i min näsa.
Men men de får man ta.

Nästa vecka väntar en ny utmaning att påstarta en ny träningsform.. gym och jympa jag ser i fram i mot de massor att få börja träna igen ordentligt.
Jag har även införskaffat mig stavar.. wiiie.

Xtravaganza har ju stavgång för alla som är intresserade är de nån av er norrköpingsbor som ska stava loss med Xtra??
Jag är grymt sugen på att göra de, dels för att det är utomhus och promenader är mega effektivt.
Läste även att man som ikke medlem kan köpa ett stavgångskort.. så de är ju för alla :)

Fick även ett mail om grillkväll dvs att man får lite information om hur man kan grilla sunt och nyttigt.. jag tycker det är ett skitbra intiativ av xtravaganxa att köra sånna kvällar.. de är så viktigt att man kan se hur man kan undvika att grillkvällarna ska bli fett o kalorikvällar.. så det ska dem har stora eloger för.

Eftersom jag vatt förkyld denna vecka så insåg jag nyss att det är bara 4 veckor kvar av mitt 6 vecko schema.. och jag har inte intagit en enda godisbis sen påskdagen.. jag är så jävla stolt att ni anar inte.
Godis har alltid vatt mitt problem..

Men men usch nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på Hells kitchen och mysa.



Kommentarer
Postat av: Thean

Sänder en massa krya-på-dig kramar!!!!

2009-04-24 @ 22:29:47
URL: http://theeans.blogg.se/
Postat av: Soulsister

XV i Malmö är inget vidare på sådana aktiviteter, hade gärna gått på grillkväll....men nope, nada, nix...

Skönt att du mår bättre



kram

2009-04-25 @ 08:16:04
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Veronica

Tack för dina fina, peppande ord!

Kul att jag kan inspirera!



Men just nu känns det piss och jag går och funderar en hel del på om jag ska köra några veckor med xv, men alltså det är just det. Det som du skriver... Efter x antal "SVÄLTVECKOR" ska man försöka ge sig på att ät igen, då kommer sötsug o hunger igen och kilona smyger sig på...

Då tycker jag egentligen att viktväktarna är bättre, man får och kan äta vad som helst men det går ju så sakta! Tiden går fortare än kilona och snart är det bikinin på lixom.

Kanske ska man ändå köra 2-3 veckor med pulver o sen fortsätta kämpa eller...? Nä jag är kluven.



Ska jag orka jogga idag? Gör jag det idag har jag det gjort för denna vecka. Känner ingen ork men då måste jag ju göra det imorgon istället.

Vilka dilemman va?

Varför måste man kämpa så in i fasiken för att få vara smal? Bara undrar!



Kämpa på vännen och du, du inspirerar mej! Och jag är megaimpad av dina 35 kilo!! Så himla bra gjort! På dej märks nog inte om du går upp ett par kilo då ju, fast det är klart, man känner det ju själv o trist om kläderna inte sitter bra...



Kram

2009-04-25 @ 09:17:22
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Lena

Vi har inte heller såna aktiviteter, har läst om andra som haft möten i affärerna och lärt sig vad man skall handla osv. Vi har temakväll på måndag, men det är mest modevisning och sånt, så jag skall inte gå. Behöver säkert jobba ändå... Ha det gott! Kram

2009-04-25 @ 15:11:39
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0