Nattyra

Hej på er denna Påskafton (kl har ju passerat 00,00)
John ligger och sover och jag ska snart göra han sällskap.
Är sååå jäkla trött.

Har haft en superhärlig dag som började med en kaffe på gården med svägerska och familj.. sen inhandlades de lite Blommor till svärmor och Johns mormor som var värdinnor för Påskmiddagen...

Jag åkte med Svägerska och Familj för att fira påsk med Johns släkt o vänner.. (utan john)
det var full rulle och supergod mat..
Massa skratt och de var skittrvligt saknade John såklart men han jobbade..

Sen hem för att rasta ragge, ochs en mys på gården med Hella och danne och hjärtat.. spelade fotbioll och grabbarna drack öl.. vi njöt av vårdagen ända fram tills man frös arslet av sig på ren svenska..
Sen fortsatte kvällen hos hella med spel och ett glas vin.
När o fjärran och nått förhållande spel de var skittrevligt, men eftersom john ska upp o jobba tackade vi för oss vid 23 tiden.
Då passade ja på att läsa bloggar nyheter och de där man gör på kvälls kvisten.

I morgon bitti är de påsk och ungarna´s ägg väntar.. Jag lovade Samuel att gömma hans så de får jag ta och göra innan jag somnar för känner jag den killen rätt så kommer de knakcas på här tidigt i morgon-
Min mobil är helt död och laddaren ligger hos syster irriterande.

Ne nu sak jag sova.. ögonen kan knappt hållas uppe

Kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: Lena

GLAD PÅSK!!! Hoppas ni får en härlig dag.



Kramar

2009-04-11 @ 07:05:33
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Soulsister

Instämmer med Lena, GLAD PÅSK o hoppas din Påskafton blir varm, strålande samt avkopplande!

kraaaam

2009-04-11 @ 10:40:55
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0