Men va fasiket..

Hej på er..

Denna dag har varit en enorm oturs dag..

1. Vaknade med Jordens PMS mensvärk uppsvälld och blää.
2.Hittade inte det jag sökte på stan.
3.Fick mina skitsnygga efterlängtade sandaler och dem var FÖR små fast jag beställde strl 40 (har 39 i de flesta skor)
4.Syrran lyckades (fast hon skyller på Linnea) ha sönder min mob så nu saknar jag tele.. måste handla en ny.

Ja jag fick väll med de mesta i alla fall..
hade en trevlig kväll i alla fall med systrar och grannar på gården, och jag fick vara med i ett hörn som jag snällt snor citat från syster..

Så det vatt en hel mysig kväll.
Har just sett 5 avsnitt av the hills som är en grymt bra serie och som förövrigt får mig att vilja bli lika snygg som dem är.. mode medvetna bra jobb rika mm.. u name och dem har de.

I alla fall slutklagat.

Nu ska jag lägga mig och sova och hoppas på att  morgondagen blir roligare och bättre än denna dag.. ska t amig en lång promenad och njuta av nån god lunch..
Sen ska ag gå på sopperna igen och bli fit for a fight så jag slipper ha denna sommar ångest.
Friskis kortet ska inhandlas och kroppmåttet ska minskas igen.

Usch de är så tragiskt att veta att om jag hade följt de som planerat var skulle jag vatt i mål nu..
Men jag får ta fram de visa orden som min hälsokonsult sa att man i bland råkar ut för genvägar som gör att det tar längre tid fram till målet..
Antar att jag snurrat runt på vilospår länge nog nu.

Ska gå igenom en checklista för er som kanske ska börja äta snart vilka misstag  ni INTE Ska göra som jag gjorde haha.

Sov gott på er.

Kram kram..

Kommentarer
Postat av: Lena

Finns det en sån checklista? Kan du inte skicka den till mig i så fall... gjorde ju en del misstag själv. Hoppas dagen blir bättre än gårdagen! Kram

2009-04-28 @ 06:12:04
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0