Dags att ta av sig kläderna..

Och försöka få sig lite sol.

Satt ute i går och i dag vaknar jag med botox fyllda läppar.. ser ut som om jag har ett rödrosa läppstift och fyllt på med ett par gram botox... (de är väll de man fyller på med)
Hur som helst i dag ska jag har solskydd på munnen.

Måste gräva i garderoben för att se om jag hittar nått kul att ha på mig nu när man kanske kan få hopp om att förändra min vita bleka hy till i  alla fall en  liten nyans av grisn rosa.

I alla fall..
Just de ja jag har fallit för en vår trend.. textilsko.. ni vet såna låga skor med tyg haha..
Fatta jag som alltid går i alldeles för stora klacka alltid har köpt låga sköna nätta skor wiie.. bildbevis kommer.

Men nu ska jag försöka pigga upp mig och gå till stan inhandla present till Samuel, lite dricka till älskling som ska ha grabbkväll samt nått snyggt till mig just av den anledningen att de fölrtjänar jag haha..

Så kram på er så länge...




Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas du hittade något snyggt, för det förtjänar du! Kram

2009-04-25 @ 15:12:43
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0