Bikini shoooppp

Såå  nu har jag handlat en bikini.. eller beställt rättar sagt..
Ni anar inte hur fin den är och bilden på den ska pryda mitt kök mitt sovrum min toa.. alla rum tills den finns här hemma i början av Juni..

Sen när badsäsongen är på gång ska jag ha den på mig..
Sååå fin, den påminner lite om pinupp bikini.. typ lite rocker känsla.. ska se om jag kan ladda upp en bild.

Fan det går ju inte att kopiera.. får ta med mobilen sen :)

Annars då?

Jo nu känns de som om magen mår bättre illa måendet är borta (tar i trä).
Ska  väg till AMS på möte nu för att se om dem har nått vettigt att säga till mig, eller har några jobb som ligger i datan som inte kommer ut till allmänheten..

I dessa bittra tider kanske jag ska börja uttnyttja de faktum att jag har Nystartsjobb dvs att Ams går in och betalar arbetsgivaravgiften för mig i stället för att företaget som anställer mig gör de.
Jag har inte använt mig av de i mina ansökningar för jag känner att de kan vara i mot mig i stället för att det ska vara pos.
Eftersom jag var sjukskriven så länge för några år sedan och man vill ju inte att de ska vara i centrum på ett cv..
Typ att dem ska säga vi anställer henne för att hon kostar så lite.. hmm.. jag vill att folk ska anställa mig för jag är bra, duktig och ger 100..
usch.. nu yrar jag..
Men jag vill ha ett joooobbb nuuu.
Saknar att fixa till mig och känna mig "behövd"
Känslan av att göra nått nyttigt bra och vettigt..

Ne nu ska jag hoppa in i en dusch och göra mig fin..
Skriver mera sen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Therése

E.ON söker ju folk!!! Kolla: SHOWCAND&JobID=555789&Ref=EONSVERIGE" rel="nofollow">http://www.manpower.se/mpnet3/Content.asp?NodeRef=JOBSHOWCAND&JobID=555789&Ref=EONSVERIGE



Jag jobbade själv där i 3 år innan jag flyttade till Sthlm. Väldigt bra arbetsgivare, kul kollegor och ruskigt bra förmåner! (bland annat 3000 kr/år i friskvårdsbidrag!) Sök vetja! Du har ju servicevana sedan innan och verkar vara en glad och trevlig varelse! Du känner ju dessutom redan folk där sedan innan. Jag rekommenderade själv typ 6-7 personer till detta jobb som senare fick det. :)



2009-04-07 @ 20:00:52
URL: http://www.hanky.se/therror
Postat av: Therése

Ååå såg att länken ovan ej fungerade. Gå dock in på www.eon.se och skriv in "lediga jobb" i sökrutan så kommer det upp där. :)

2009-04-07 @ 20:01:49
URL: http://www.hanky.se/therror
Postat av: Lena

Jag är inte ens i närheten av att våga tänka på att köpa en bikini... Beach 2020 kanske... :) Men jag kommer i alla fall att möta sommaren mycket lättare och trivas bättre i shorts och t-shirt. Men ingen bikini för mig! Den du valde var skitsnygg, vill se bild på dig i den sen!! Kramar

2009-04-08 @ 05:56:47
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Therése

:) Skriv typ att du av vänner/bekanta hört så mycket gott om E.ON att du därför gärna skulle vilja arbeta där. När de sedan frågar dig vilka du känner kan du ju göra lite namndropping.

Sedan kan du även skicka med en proffsigt skriven rekommendation från någon av de befintliga E.ON-anställda som känner dig väl. :)

2009-04-08 @ 09:59:55
URL: http://www.hanky.se/therror

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0