Ullared.. kunde blitt ett helvete.

Go kväll på er.
Jag är så trött nu efter resan dit och hem med en massa shopping.
Massa julklappar julgardiner och annat smått och gott fick man inhandlat.

Tack för alla kommentarer ni är så gulliga!!

Ullared som sagt var resan började härstarx innan sju, hämtade upp erika och rebecka hella var chaffis.. de var supertrevligt hela bilresan mycket skratt skvaller och heta diskussioner.

Väl där nere öste regnet och man var dyng sur när man väl kom in, sen möttes man av en folkmassa som man aldrig sett innan fy fan de var ju kaos haha ´jaghade förberett mig med en halva choklad shake vid 8 och planerade att ta den andra halvan vid 13 snåret vilket jag väldigt snabbt insåg att jag var tvungen till.. de var trångt varmt och massa folk jag var både yr och gungig efter resan blodsockret sjönk rejällt när jag väl fick tag i ett bord fö att skaka den andra halvan soppa insåg jag att micron inte värmde chockladen så bra(gillar att dricka den varm) så jag hällde i mig den klumpig och fesljummen, brevid mig satt brudarna och mumsade kexchoklad och läsk..
Jag fyllde min vatten flaska och fortsatte shoppa.. en timme senare var jag lika yr igen magen kurrade och vart jag än tittade så var det bara en massa frestelser  (stod vid godiset just då).
Jag kände ne fan nu kolappsar jag..
Sprang ut igen drack massa vatten och vart jag än tttade så fanns de där.. framför mig snabbköp med hamburgare åt ena sidan ett choklad hjul och den andra sidan en mjukglass restaurang..
Fokus sara fokus bikini i sommar smal jeans skinnjacka stövlar..

In igen shoppade klart och gick till bilen kände mig stolt att trots alla frestelser och hur jag kände att kroppen skrek efter nått så undvek jag de.

Så vi åkte 100 m stannade vid en restaurang o pizza hak.. de var dags för middag jag beställde in en kaffe och vatten skakade min andra choklad shake kaffet var fisljummet de med smakade skit som tur är så smakade jag av kaffet innan så jag skakade bara halva påsen chocklad shake hällde den i kaffet (blir som kaffe latte med chokladsmak).
Tvingade även i mig den..
Sen kom bomben haha in kommer ena pizzan efter den andra lukten bara spred sig runt näsan.. haha.
Som om inte var nog så beställde Erika fläskfile med bearnais sås och klyftpotatis.. de var nog fan den snyggaste rätt jag sett..
Där satt jag med min fisljumma choklad shake och tittar på mina kära 3 väninnor mumsa middag de var tufft mina vänner förbannat tuff.
En av de jobbigaste dagar sen jag startade jag är ganska säker på att det berode på följande saker:  Trötthet, för långt mellan shakerna, för mycket gå gå gå i varuhuset, för lite vatten och säkert mycket annat.

Men vet ni vad, jag klarade de visst det var tufft de var rätt förbaskat tufft just i denna sits men jag har nog fan i mig aldrig varit så stolt som jag är nu.. tänk om jag tagit en pizza eller choklad eller hamburgare??
Jag hade sabbat allt för mig själv min styrka..

Jag tror detta var de stora testet och man mår så jäääääkla bra.. så utsätts ni för liknande saker stå i mot!!!
 känslan när man kommer hem är slående

Bilder kommer i morgon kram kram.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jättebra gjort tjejen! Jag hade garanterat stoppat i mig både det ena och det andra för blodsockret :-S

2008-10-16 @ 22:48:50
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/
Postat av: Josefin

goooood, jag blir stolt över dig sara! bra jobbat!

2008-10-16 @ 23:08:57
URL: http://josefiineriksson.blogg.se/
Postat av: Lena

GRATTIS!!! Vad starkt gjort!! Jag har en kollega som åker till Ullared idag, det var faktiskt meningen att jag skulle följt med. Men jag avstod p.g.a. att jag misstänker att jag inte skulle klarat av att gå så mycket med mina fötter. Och p.g.a. att det skulle blivit svårt med pulvrandet. Det får bli en annan gång. Idag kan du klappa dig själv på huvudet hela dagen och vara stolt över dig själv!!

2008-10-17 @ 04:59:35
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0