Talförbud.

Go kväll på er.

Har legat o sovit sen 4a, jag kan inet prata rösten är helt borta så fort jag säger ett ord spricker de och de känns som om jag har slippapper i halsen.
Än så länge har jag ingen feber hoppas jag i alla fall men fan vad ont jag har.
Varm Te har jag druckit och dricker nu min sista shake för dagen hade grupp i dag, missade helt att ringa iofs så hade dem nog inte hört vem de var som ringde eftersom jag inte kan få ut ett ord.

Gjorde ett försök att ringa mamma men hon rekomenderade talförbud hon med eftersom de var deras omgång förra veckan dock med mega hög feber så jag hoppas jag slipper de.

John var på bio i dag med Peter ganska skönt så sov man helt i fred, ragge fick vara hos syster yster eftersom han har lite större behov än att ha en Matte som ligger helt däckad i sängen.
Nu sitter jag med en halsduk virrad runt min hals och inväntar hjärtat hade 4 missade samtal på mobilen så jag måste verkligen ha sovit djupt :(

Mest ångest har jag för gruppen hade sett i fram i mot att gå speciellt efterson jag är så nyfiken på hur alla mår och hur de har gått med dem.
Så läser någon min blogg från min grupp så skriv gärna en komemntar eller 2 :).
Ne nu ska jag ta och fixa en kopp te till o lägga mig igen sova och svetta ut alla baskelusker är de bästa eftersom jag känner att jag vill mer än allt gå ner 8 kilo på 4 veckor (skulle vara en dröm) så måset jag komma i form i gen så jag kan köra konditions träning snart.

Kram på er alla.



Oj då så här elänig ser jag ut nu.. haha inte så vidare vacker kanske.. (men 12 kilo lättare)

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hej Sara! Tråkigt att vara sjuk. Själv är jag hemma o är sjukskriven för att jag är utarbetad. Jag är bara lite nyfiken på vad ditt mål är o din start vikt. Själv startade jag på 97 kg och min mål vikt ligger väl runt 82 jag har som mål att komma i ett par jeans som ligger i garderoben, så när jag kommer i dom har jag nått mitt mål. Var det i norrköping du bor?

Krya på dig/ Marlene

2008-10-27 @ 21:10:34
URL: http://www.mallessida.blogspot.com
Postat av: Soulsister

Usch stackars dig! Hoppas du kan kurera dig snabbt så du kan fortsätta din viktkamp.



Krya på dig!



/Katarina

2008-10-28 @ 07:00:54
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Ella

Krya på dig och bra jobbet 12 kg helt otroligt ju :) Och vilka fina blommor du köpte på hälsomässan, jag borde ha gått jag med...

Kram från oss

2008-10-28 @ 07:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0