God morgon.

Hej hopp vilken dag att vakna till.
Solen skinner som aldrig för vilket är skit härligt.. men så sväljer man och känner en viss halsvärk.. fan fan fan ska verkligen inte bli sjuk.
Sitter nu och dricker varm choklad (shake).

Har rastat Ragnar, funderar fram och tillbka om de är värt att gå till kalaset så här.. blir man värre eller är de bara morgon seghet och torrhet i halsen.
Alla i min familj är snoriga och har haft feber ska jag undvika dem eller ska jag ta risken och ha en trevlig eftermiddag hos camilla med risk att bli värre.
Jag får känna efter ett tag till.
Jag kanske blir piggare och känner mig alert.

Hjärtat kom hem strax efter halv fyra i morse, han hade haft en rolig kväll.. jag somnade i soffan och vaknade inte ens av att han kom hem.
Men när jag vaknade och rastade ragge vi 7 så gick jag in o la mig i sängen då vaknade john och började prata om gårdagen i en timme.. och jag som bara ville sova klart haha.
Men jag somnade i alla fall vid 9e igen och vaknade vid 11 (de är ju trots allt söndag) sen var de bara att ge sig ut med ragge igen.

Ne ni nu ska jag peela mitt ansikte så jag får bort all död hud sen ska jag försöka få bukt med mitt burr till hår på skallen.. och hoppas innerligt på att vakna upp ur en hypokondrisk räddsla för att bli sjuk haha.

kram




I sommar är de jag, bryggan och bikinin som gäller.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0