FredagsNöje och Jobb

Hej på er.

Denna dag har verkligen varit intensiv!!

Började dagen (som alltid med soft framför datan tillsammans med min shake o kaffe)
Sen var det bara att fixa sig inför jobb jobbade ett kort pass i dag 11-15 eftersom jag hade inspelning på uppföljningen av xtravaganza, jag har dock inte hunnit se de ännu, men enligt mamma så var de jäääätttteee bra hmm haha.
Klart att sin mamma tycker de haha.
Sen var de bara att komma hem sätta på en soppa inhämta Olivia som skulle sova här i dag eftersom lollo hade inplanerad personal fest.. nu sover lill skiten och jag tar mig lite tid och blogga.

Inspelningen gick jättebra de var lika kul som alltid, så himla mysig programledare :)
Hade dock en TV: skärm framför mig där jag kunde se inslaget då jag blev intervjuad under träninngen.. hmm de var inet lika kul haha.
Jag tror att jag kommer att sätta mig framför reprisen 23,15 bara för att se de med en kudde framför ögonen och förmodlingen skämmas haha.

Idol var det ju som sagt sen på schemat de var lite svårt att koncentrera sig på Idol när man hade en lite fis i knät som prompt skulle måla fiskar med John och som i samma veva prompt skulle prata med "Boa" (morfar).
Efter att hons krikit på Boa i ett par timmar var det dags för mormor gap.. då var det mormor som gällde.. undra nr hons ka lära sig säga moster.

Jobbet i dag var skitkul som alltid ganska lugnt men de kan man ta fick tid att lära mig kassan basics så nu kan man de.. Så skönt att slippa känna sig som ett Ufo när någon kund kommer och man måste invänta de kunniga.. haha.

Annars då?
I morgon blir ennu en hektisk dag mitt fina hjärta ska ha sin fest med ett X antal gäster ska steka upp 6 kilo köttfärrs och hacka en hel del sallad och förbereda tacobuffen´.
Inhandlade min förredetta stora kärlek i dag DELICATOBOLLAR dock inte mig men till festen kunde inte motstå priset 10 spänn.. sen vet jag att det kan behövas nått annat än mityt hemma bak.

Hursomhelst de var lite summering av allt och inget.

Hoppas att all ani har det bra och får en superbra helg.

Bilder kommer efter partyt kram kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0