så roligt

Godmorgon på er.

Jag vaknade med tuppen och började tvätta.. ragge råkade springa med ut ch rymde.. i pyjamas sparang jag runt gården som en dåre och letade efter min lilla skit som är piggare än nånsin..
Utan en droppe kaffe i kroppen är jag inte den trevligaste haha.
Gick och svor för mig själv att ragge skulle sättas ut på blocket osv.. snacka om dåligt morgonhumör.

Fick slänga i tvätten snabbt sen upp igen ut i pyjamas och tröja springa efter lill skiten som vägrade lyssna och trode matte busade.. jag apa irriterad och frusen.. sprang in hämtade jacka och halsduk och möttes av grann sara med ragge i famnen.. OHH tack för du fick tag i busen
Höll på att bli tokig.
Nu är han i alla fall frisk från sin öroninflammation och är piggare än nånsin.. (till skillnad från sin matte)

Så nu sitter jag här och häller i mig kaffe, ska sortera nästa nästa tvättkorg inför de kommande maskinerna.
Känner mig förkyld och eländig, John sover fortfarande sköönt för honom haha
Jag måste ta tag i hemmet i dag känner jag köpa ny mopp för jag tycker denna luktar apa.. (hatar när saker inet luktar gott haha)

Sen blir de sopp inhandling och ev storhandling ska välla ge mig på att göra lunchlåder till darling jag skämmer bort han lite :)

Nehe om man skulle ta tag i tvätten igen då... så trisst helst av allt skulle jag bara vilja ligga i en varm säng och snarka brevid finast.
Men men de finns tid till de med antar jag.

Kram och jag önskar er en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0