Morgon kaffe så klart.

Hej igen..

Sitter nu och njuter av mitt morgonkaffe med choko shake i så klart. haha.

I dag är jag hyffsat seg så där som man ska vara på morgonen, börjar 11 i dag igen så det blir en ny dag att förgylla bland massa karlar som behöver slipsar skjortor och byxor.

Själv ska jag shoppa ett par stövlar.. hittade skiiitsnygga skor då john o jag var o letade efter bra bekväma skor o jobba i..
Det roliga är att han tog fram en efter en av de där låga tantvarningskorna med nån rolig liten rosett på.. som jag dissade.. jag visste ju att jag verkligen var tvungen att ha nån av de där bekväma skorna och jag var verkligen ute efter ett par som mina ben rygg o fötter mår bra av..
Men på bordet framför mig står dem där stövlarna.. ohh de var kärlek.. SKITSNYGGA nedsatta med 30% provade dem satt som gjutet på mina ben.. Bekväma? hmm kanske för att gå en mindre sträck ai eller att ha så där lagom!!
Men till jobb stå upp i butik.. NO WAY, men jag vblev så kär.. o dem var sååå snyggga, men jag köpte dem inte eftersom jag verkliugen var tvungen att ha beväma snygga skor.
Men nu ska jag springa in o köpa dem (finns förmodlingen inte kvar.

I alla fall nu svamlar jag en hel del vilket är helt okej att göra så här på morgonen.

Nu ska jag ta och duscha av mig en snabbis sen sätta på maken.. ska lägga lite före och efter bilder på en trött ouschad sara och en sminkad och pigg sara..

Kommentarer
Postat av: Lillgrisen

Ööh, sätta på maken!!!??? En snabbis då förstås :o)

2008-12-04 @ 11:56:06
URL: http://lillgrisen.bloggagratis.se/
Postat av: Soulsister

Haha, jag reagerade precis som lillgrisen....sätta på maken :) men du syftar naturligtvis till makeupen fattade ja sen ;)



2008-12-04 @ 12:28:45
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Lillis

Haha, bra att soulsister finns o förklarar för det där hade jag aldrig listat ut. Haha!

2008-12-04 @ 13:13:50
Postat av: Sara

Gud vad roligt sätta på maken! Jag reagerade på samma sätt! Min första tanken var att ska du göra det innan duschen:-)...

Sen förstod jag att det var makeupen du menade.

Vad härlig du är Sara du bjuder verklige på dig själv. Jag behövde piggas upp lite och det lyckades du med.

2008-12-04 @ 14:40:22
URL: http://seproo.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0