Vill aldrig mera dit.

Ohhh.. vaknade pigg och alert, och ser på klockan att den inte ens hunnit slå 07,00, på med kaffetoch datan och här sitter jag nu.

Jag vill inte vara vaken så här tidigt haha då blir dagen så lång haha.
Ska se om de finns nån bra film man kan lägga sig till och kanske somna.

Den enda som är glad är Ragge eftersom han fick gå ut och kissa tiiiidgt (men bara en snabbis matte gick som en zombie)

Det är fortfarande askallt ute.. oh vad jag längtar efter Våren.. då man kan gå ut utan att frysa ihjäl haha.

I går låg jag och tänkte hur länge som helst på min viktresa, hur jag kunde tappa fokus varför jag tappa fokus osv, så jag bestämde att jag skulle skriva ner allt på ett papper i dag, samt att fokusera om mitt tänk.
jag kände för ett tag sen att jag var tillbaka på ruta 1, inte viktmässigt men tankemässigt.
Och jag säger bara en sak JAG VILL ALDRIG MERA DIT.

Usch ne..

jag kommer skriva massor mera om de sen när jag gått igenom mig själv osv..

Nu ska jag dricka upp min kaffe shake, soda massa vatten och ta fram penna och papper.

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Det är bra att skriva ner allt man har i huvet, blir mer tydligt då när man får det svart på vitt.

Nyttigt dessutom.

kram

2009-03-26 @ 10:34:23
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Therése

Hett tips från en som har gjort en enorm viktresa själv: fokusera inte på vad du vill FRÅN utan vad du vill TILL. På hur du vill se ut, vad du vill känna när du sätter på dig ett visst klädesplagg, hur du vill må i kroppen när du dansar/simmar/promenerar etc. Visualisering är klart bättre i samband med den mentala viktminskningsbiten än tankar såsom "jag vill aldrig mer bli fet".

2009-03-26 @ 12:18:09
URL: http://www.hanky.se/therror
Postat av: Maria

Hejsan!



Först vill jag bara säga att jag tycker du är jätteduktig, det är ju helt otroligt hur mycket du har gått ner och förändrat ditt liv! =) Jag har följt din blogg en tid och du är en otrolig inspirationskälla för mig! Jag går själv på xtravaganza och har nu gått ner 10 kg, har varit nere på minus 15 kg men gått upp lite igen... Det är inte helt enkelt att lägga om alla gamla vanor, tänk och börja motionera, men skam den som ger sig!



Jag har en önskan, skulle inte du kunna skriva ett inlägg om hur en typisk bra vecka ser ut för dig!? Hur du äter och hur mycket du gymmar, vilken intensitet osv! Det skulle vara jättekul!



Hoppas att du hittar tillbaka till de bra vanorna! Kram!

2009-03-26 @ 20:38:15
Postat av: Anna

Åhh tack så mycket! Kändes skönt när jag såg att jag hade gått ner.



Bra att du skriver ner dina tankar, skulle vara kul och läsa vad du har skrivit sen!



Kör hårt Sara! Du är jätteduktig!:D



Kraam

2009-03-26 @ 21:58:43
URL: http://xtravaganna.blogspot.com
Postat av: Anna

Åhh tack så mycket! Kändes skönt när jag såg att jag hade gått ner.



Bra att du skriver ner dina tankar, skulle vara kul och läsa vad du har skrivit sen!



Kör hårt Sara! Du är jätteduktig!:D



Kraam

2009-03-26 @ 21:59:39
URL: http://xtravaganna.blogspot.com
Postat av: Soulsister

Du har en award att hämta inne hos mig

kram

2009-03-28 @ 21:58:41
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0