Tvätt jogga och sen gyma



Lena värkade ju sakna puten.. this is for u haha :)




Godmorgon på er.

Här sitter jag med en kopp kaffe.
Dagens första maskiner ligger och vaskas omkring en ny doft av sköljmedel.. ohh vad jag älskar doften av sköljmedel.. hmm.

I alla fall så är dagen uppbokad på ett bra sett.
Om 1 timme lite drygt så sak det joggas.. vi måste ju förbereda våra kroppar inför Vårruset.. Ni i norrköping ni har väll inte glömt att anmäla er på Xtra?

Sen tror jag att det blir lite tränning på Xtra, beroende på hur kroppen mår efter joggningen..
I morgon är de ett pass Med Muskel step som gäller.. ska bli himla kul att se hur det funkar.

i går var de ju Gym och Power Walk.. kan säga att benen är möra i dag.. haha härligt känsla.

så skönt att vara på G igen och att man har de där jääävla anama som jag saknat ett tag.
Men nu är man back on track så att säga.

Pratade med min ffina lilla Lotta i går som är en ny Xtra medlem.. hon har praktisk taget rasat as mycket de här dagarna.. så mega grattis till henne så kul, de ger än mer o mer motivation själv.. det är ju det som är så bra med detta att andras framgångar hjälper andra att nå framåt själv visst är det så?

Jobbade i går, träffade både lotta och Linda.. linda som rasat så mycket.. ser sååå snygg ut fan vad kul.

men nu ska jag ta tag i att sortera maskin 3-4 innan man ska entra tränningskläderna.. :)

Hoppas er dag blir fin fin..

Ska se om jag kan ta lite mysiga joggarbilder haha.

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Jisses va du flänger, jag behöver ju inte träna för jag blir trött av att läsa allt du tar för dig :)

Själv kan jag prata igen, i alla fall så maken o sonen fattar va jag säger, så det är ju ett framsteg!



Ha en finfin dag och glöm inte att kroppen måste vila mellan passen. Får den inte återhämta sig kan den inte heller tillgodogöra sig träningen!



kram

2009-03-04 @ 09:52:51
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Lena

Å tack för bilden! NU känner jag igen dig! Håller med Katarina om att du skall ta det lite lugnt mellan varven. Annars kommer kanske ett bakslag till!

Kram

2009-03-04 @ 12:43:08
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Linda

Ja det händer fasen grejjer... vad glad jag blir att du tycker det syns så mycket, om du nu menade mig, men jag tiog det för givet haha!!!!



kram gumsi, du är så duktig med rörelseglädjen, o så himla fiiiin!!

2009-03-04 @ 20:53:27
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0