"Sara har du slutat blogg"

Nej det har jag inte..
Har bara råkat ut för en mindre form av blogg torka.

Inget går som jag vill just nu med de mesta och det är skit irriterande.
men men.. Det löser sig väll inom sinom tid..
hoppas jag i alla fall.

Solen har verkligen varit framme hela dagen och det har vatt så skönt.. förutom att min skalle dunkade som attans.. Men de blev frukost och kaffe på gården med frukost klubben..
Skulle ha hunnit med så mycket i dag men de blev inget med de..

I morgon måste jag fixa med massa saker som förmodlingen kommer få min innre stress att lägga sig lite..
Så trött på att känna denna stress om allt.. önskar bara att saker kunde vara lite till fördel för mig.
Att jag kunde sluta lyssna på människors åsikter om allt och inget att folk kunde sluta oroa mig..
Usch jag yrar men jag var tvungen att få yra av mig lite.


Hoppas ni alla har de bra kram på er..




Kommentarer
Postat av: Soulsister

Det händer oss alla förr eller senare. Ta en paus, vi finns här när lusten att blogga kommer tillbaka



KRAM

2009-03-19 @ 05:45:48
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Sofia

Jag har undrat var du tagit vägen! Hoppas du får lite mer flyt snart då, och du, man ska inte bry sig så mkt om alla andra, även om det är svårt.



Kram!

2009-03-19 @ 07:09:49
URL: http://edomopedosmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0