Med ett kilo smink så..

Hej igen.

Nu är jag tillbaka framför dumburken..

Skojja att jag är halvt död..
Men tycker själv att jag ser ok ut med en massa smink.
Ska nog klara av dessa 3 timmar..
Sen kan jag återgå till att vara sjuk.

ska se om jag kan ta lite roliga bilder på jobbet i dag... om de är nån som vill vara med dvs..

ha en bra dag nu ska jag klämma i mig ett stort glas C vitamin en Iprem och sen spruta in lite otrivin menthol sen är man fit for fight.

Hoppas att ni är ute och njuter av den iskalla men ändå soliga vår-dag.

puss o kram.



Kommentarer
Postat av: Soulsister

Strålande!

2009-03-24 @ 16:15:11
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Anonym

Hej..



Jo jag vet, men hon menar bara väl, just för att den är så viktig för att man ska kunna ta rätt beslut och att det ska gå smidigare med viktminskningen. Men kör den ett tag den muskulära, det spår du finner bra det gör inget om du kör den. Känn dig inte låst vid att du ligger efter. Hoppas allt är fint och att du bli frisk snart...

kram

2009-03-24 @ 20:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0