Låt inte solen lura dig

För det är på ren svenska SVINKALLT ute.

Godmorgon på er.
Här sitter snoriga jag och önskar att jag fortfarande sov sött i sängen, men väcktes av en kissugen hund.
Det är morgonar som dem här när man är krasslig som man önksar att ragge kunde öppna dörren själv och gå ut på en kiss o bajs runda.
Men men än så länge så kan han inte det haha.

Solen skiner, men guuud så kallt de är.
Jag ska bara burra under täcket i dag. kurera mig med massa te och bara ha de gott.
Kanske ta en tur med mobben och dammsugarn om orken faller sig på.

25 i dag löning och räkningarnas dag.. roligt värre.. Folk får visst skatteredovisningen i dagarna.. ska man få betala eller får man en slant över tro??

Nu ska jag sätta i gång och skriva ansökningar, ringa vård centralen för att kolla upp min tå.. äckligt värre så tror jag att jag fått nageltrång har så förbannt ont i stortån den är helt varm och röd och äcklig.

Puss o kram så länge.


Kommentarer
Postat av: Soulsister

Har inte fått min deklaration än....spännande.



Krya på dig söta du

kram från en som tentat idag

2009-03-25 @ 16:47:35
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0