L8ista snodd av xtraLinda

Svara ni med om ni vill o orkar!!

Lovar du att vara ärlig? Självklart
 

Du heter: Sara Johanna


Smeknamn:
  Hmm har inget
 

Låt som när du är ledsen sörjer till?: "Låtar" av lasse W


Beroende av:
Cigaretter och kaffe


Vad tror folk om dig?:
Haha jag vet inte.. att jag är glad och öppen?

Stämmer det?: Glad är jag oftast (om man frågar alla utom min syster lollo) Öppen kanske för öppen haha


Vad får du oftast komplimanger för?:
Hmm.. komplimanger för min matlagning och bakkunskaper??!

Vad säger du för att imponera på någon?: Hmm vet inte om jag försöker imponera på någon.


Hur imponerar man på dig?:
Genom att vara sig själv och inte spela!

Brukar du skratta för dig själv?: Mmm alltid.


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "pratade du med Linnea"
 

Var bor du?: I norrköping


Trivs du där?:
 Hyffsat
 

Äger du några converse: Hmm vad är de? (är inte så inne ännu)

Sprit, cider, vin eller öl: ingen stordrickare men vin då!


Brukar du bli för full:
Eftersom jag sällan dricker, så blir jag oftast de när jag väl gör de. tål vääääldigt lite.


Vad har du för mobil operatör:
telenor


Är du allergisk mot något:
 damm


Har du haft sex idag:
Men guuud.. mamma läser nog detta


Hur svarar du i mobilen:
ja hej de var sara....


Vem ringde du senast?:    lollo


Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Kom ner så sak du få lyssna på fisen (bebis)

Antal timmar sömn inatt:
..6 kanske


Sov du ensam:
Nope


Brukar du komma i tid:
 Japp


När mår du bra:
När jag känner att jag lyckas prestera saker emd mitt liv, och alltid när jag är med familj och vänner.


När blev du fotad senast:
 hmm i går


Hur känner du dig nu:
Seg och trött


Vanligaste färg på dina kläder:
Black Svart alltså haha


Vad tycker du om fötter:
 Förbannat fula.. har dessutom nageltrång (tror jag i stortån)
 

Vad saknar du: barn


Hade du en bra kväll igår:
jajjemen


Favorit dryck på morgonen:
´Kaffe


Rakar du benen:
Jajjemen


När brukar du oftast gå och lägga dig:
  vid ´00-01 typ


Är du blyg?
: Nej men jag har vatt


Sysslar du med någon idrott:
jag önskar jag gjorde, men det blir lite tränning i bland..


Vill du hellre ha mail än brev: Spelar ingen roll kul att få nått vilket som.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej faktiskt inte..


Har du spytt offentligt:
Ja de har hänt)


Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
Jag skulle kissa, ha sex och leka med snoppen.


Är du nöjd med ditt liv:
Jo de måste jag nog säga att jag är.

Är du bortskämd:
Japp när de kommer till kärlek och omtanke så är jag väldigt bortskämd


Vad gör du i morgon:
förhoppningsvis är jag pigg och kry så jag kan styra vidare med mitt hem.


Vad är det värsta du vet?:
Åska, getingar och panikångest.


Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?:
Oj.. hmm kanske 1000 nått..

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Hmm vet faktiskt inte..


Vad längtar du till?:
Mitt bröllop, sommar och sol(inte åskan)


Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Jag har några få vänner som finns där i vått och torrt de sk äkta vännerna, sen har jag många bra vänner som jag uppskattar mycket.
Vad använder du för shampoo?:
Just nu så är de.. oj orkar inet kolla vilket jag använder..


Vad är det finaste du fått?:
Jag har fått superdfina syskonbarn dem är ju iofs inte mina.. Men ragnar är de finaste jag fått och ragge fick jag av den finaste som finns (mitt hjärta)
En speciell dag du minns:
Oj minns många


Hur gammal är du:
28 ett tag till... :-)


Tycker du om någon just nu:
jag tycker om de flesta just nu.. har en sån dag.

Du samlar på:
dammråttor under soffan


Gröna eller röda äppeln:
Röda måste vara såna snövit äpplen


Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Mamma, linda och syrran.


Gillar du golf:
Minigolf är kul


Vilken tid gick du upp idag:
08,00


Har du sovit i din egna säng inatt:
yes


Har du strumpor på dig nu:
Japp


Är det okej att gråta:
Ja de är i bland nått av de bästa som finns när man behöver de.


När grät du senast:
 I dag grät jag, mådde så dåligt och ville verkligen inte missa jobbet.


Vad skulle du göra om du vann en miljon: Jag skulle genast börja leta mitt drömhus.


Bär du glasögon eller linser:
Ja glasögon sen 5 år tillbaka men jag använder dem när ingen ser.


Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Haha nee


När går du upp ur sängen en helgmorgon:
Oftast blir det runt 7,30-8,00 eftersom jag har vovve.


Har du piercing: Nej men jag har haft de i tungan för ett par år sen.


Vill du gifta dig:
JAA


Vill du ha barn:
Vill inget hellre..


Solar du ofta:
nej jag är ingen soldyrkare..

Är du bra på att laga mat:
Jag äger i köket


Är du flygrädd:
Ja fy satan jag hatar att flyga.. men har gjort de många gånger och trotsat rädslan

Hur vig är du:
Haha så ovig som man kan bli..


Är du musikalisk?:
Jag tycker de..


Vad dricker du helst när du är törstig:
 Med mycket skam måste jag svara Pepsi Max


Vilken är din favoritglass:
Tipp topp


Tror du på ett liv efter döden:
Jag har inte den blekaste


Tycker du om sushi:
Tycker de ser gott ut men illamående känslor när jag får in de i munnen då jag inser att de är rå dö fisk jag äter


Vad äter du helst när du ser på film:  smågodis

Bor dina föräldrar tillsammans: Japp de gör dem


Har du tandläkarskräck:
Xtrem


Är du morgon- eller kvällsmänniska:
nattis


Vilken ögonfärg har du:
blå


Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Om jag har...


Biter du på naglarna:
Har aldrig tidigare gjort de men startat med de nu..


Röker du:
Ja fy fan så gör jag de.


Hur ofta tränar/motionerar du:
promenerar varje dag tränar för sällan nu mera men nu jävlar


Senaste låt du hörde:
Kate Perry.


Kommentarer
Postat av: Soulsister

Intressant :)

2009-03-25 @ 07:17:36
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0