Im back on track..

Hej på er..

Vilken uppfriskande dag de vatt.
I går biktade jag mig det var sååå skönt tack för erqa kommenatarer.
Hursomhelst i går tog jag ju tag i det och handlade nya fräscha tränningskläder, la ett tränningschema och mentalt ställde in mig på ett hälsosammare liv.
Så i morse tog vi en långis promenad på 1,5 timme.
Askönt att vara i gång.

Sen kom hjärtat hem efter en dag på stan med Eriká o Hella..och han hade inhandlat ett par addidas joggingskor till mig som satt perfekt.
Blev sååå glad.

Sen fixade jag till mig och gick ner och träffade BEBIS ohhs å söt och liten.
Sen så gick erika och jag en sväng på stan tog en sallad och bestämde hur vi skulle lägga veckans träning.

Sen blev de Inspirationskväll på Xtra det var riktigt trevligt och dans blev de oxå svettigt och askul.
En xtravaganzare Vid namn Fidde (störtskön kille) pratade om mental tränning vilket inte riktigt har vatt min grej måste träna mera på de.. anette är på mig om de oxå.. jag måste lära mig att slappna av så det var skönt att höra lite om de.

Efter inspirationskvällen gick vi till Hälsostudin bokade in oss på Muskel stepsom är på torsdag och i morgon blir det gym och solning sen jobba.

Att få en fall gropp var fan en ny start på allt.. se hur bra man mår av att leva hälsosamt och hur förjävla dåligt man mår när man äter skit som gör att kroppen och själen mår förjävla dåligt.

Men nu ska jag läsa bloggar bjuder er på lite bilder.
Kramar i massor till er mina underbara läsare.






Och här är min klänning, nu är det bara att komma i mål så man kan skicka in sina mått..
Fy fan sååååå jävla taggad jag äääärrr


Kommentarer
Postat av: Lena

Vad fina ni var tillsammans du och bebisen!! Grattis till att du är "back on track". Håller med dig om att man mår skit när man äter dåligt, både till kropp och själ. Varför brukar det vara så svårt att bryta ett sådant mönster? Konstigt, när man vet att man mår så mycket bättre när man äter rätt. Mysko. Ha en skön dag!!! Kramar

2009-03-03 @ 05:36:00
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Ska ni gifta er? Grattis i såfall. Liknar min klänning som jag ska ha om 2,5 vecka... Kika gärna in hos mig ;)

2009-03-03 @ 08:15:21
URL: http://minavardagsbestyr.blogspot.com/
Postat av: Soulsister

Vilken söt bäbis, man vill bara gooosa. Ja du e fin du me, inte de....men sorry, tösabiten stjäl showen!

Underbar klänning, kommer sitta som en smäck på dig. Så vacker!



Ha en bra dag

kram från mig

2009-03-03 @ 09:31:11
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Anonym

Hej!



vart har du hittat denna underbara varelse?? Gudomligt fin!

2009-03-03 @ 14:21:58
Postat av: LOTTA

Gud vilken fin bröllopsklänning. Jag skulle också velat haft en så fin klänning på mitt bröllop men min dög den med. Kram

2009-03-04 @ 13:18:59
Postat av: Cilla

Hej gumman.

Jag är stolt över dig ska du veta, du är såå duktig.

Åh när är det stundande bröllopet då?



Kram på dig/

2009-03-05 @ 13:38:17
URL: http://cillhi.blogg.se/
Postat av: Thean

Skitsnygg klänning tjejen, och grattis till bröloppet!! Förstår att du ser fram emot det så snygg som du kommer att vara då ;-)

Kram!

2009-03-06 @ 23:07:17
URL: http://theeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0