Fettbrännardag

Hej på er..

Fy vilken härlig dag det vatt i dag solen sken och vi gick till Gymet i morse..
Köpte ju kort på Hälsostudion så jag kunde få in lite roliga pass.. sen hade dem så grymt bra pris på kortet och det passade mig.

Det var lite små skumt att lära känna alla nya maskiner så jag ska ta en tid med personlig tränare.. jag var rak på sak och sa till han att jag behövde hjälp med att bli starkare smidigare och få bort fettmagen.. haha.
Han sa att han skulle hjälpa mig och lovade att om jag lyssnade på honom skulle jag vara i topp trim till sommaren, då har vi ju bara det här med att lyssna haha.

Ne mend et var otroligt skönt fakiskt..
Efter träningen kände jag att de var ju dåpligt att kasta bort en sån här fin dag med så vacker sol.. så vi tog hundarna ut på en power walk efter runt strömmen.. de har aldrig gått så fort.
Känner mig så nöjd.

Fatta att en fall gropp kan få än att vakna upp igen.. aldrig mer att jag vill ha den där känslan, även om de finns en risk att man kanske får de igen ska jag ha i minne att de går att få bort de.
För i bland behöver man påminnas om hur dåligt man mår av allt skit man tidigare stoppat i sig.

Ne mina fina udnerbara läsare så ska jag ta och städa upp lite och sen hoppa in i en dusch..
Sen ska de jobbas på Xtra i dag sak bli kul faktiskt.

hoppas ni får en underbar dag..

åter igen tack till alla kommenater..



En härlig /vintervår bild med Oliver och mig bjuder jag på.. de är från Lördagens park bus..

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Härligt foto på dig o Oliver!

Låter skönt med så mkt rörselse. Så snart jag är frisk ska ja ta mig ner till XV o träna vibb. Som det är nu orkar jag knappt gå ut med Alice, blir bara yr o hostar nästan upp lungorna. Så jag får lugna mig lite...



kram

2009-03-03 @ 15:50:44
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Lena

Jättefint kort på er! Men jag känner knappt igen dig utan putmunnen... :)



Kramar

2009-03-03 @ 21:34:19
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0