Dagen till ända.

Hej på er.

Vilken dag, segaste någonsin haha.

Fick 2 tider till vårdcentralen i alla fall.. en på fredag för att kolla upp min tå.
Och en nästa torsdag.
Så nu har jag fått de gjort i alla fall..

Ingen av mina löner kom in i dag såg jag nu.. är de inte den 25e i dag eller?
Lite irriterande faktiskt.
Jobbade ju bara några få timmar på Dressman förra månaden har dem glömt mig eller?
Finns inget värre än lönestrul, som man måste fixa med.

Nu ska jag krypa ner i sängen.. sova är mega trött..men var tvungen att vänta in mammas samtal, min morfar hade visst blivit dålig och fick åka in till lassarettet.. vad är det som händer lixom??
Först farmor och nu morfar..
Men han blir nog bättre bara dem vet vad de är som är fel, men de är alltid jobbigt att inte veta.

Morgondagens planer är fortfarande ovetande.. hoppas på sol, så man inte fryser röven av sig när man går på promenad.. Mina händer är helt narriga nu..efter ragges kalla prommisar.
Önskar jag hade hus så man bara kunde öppna dörren och låta ragge busa runt och leka som han ville och när han ville.
Men men de kanske blir ett hus i framtiden.

Just de min mixer är helt underbar, käkade Blåbärs shaken förut med krossad is, de blev som blåbärs milkshaken på donken.. fruktansvärrt gott var de.. kallt skummigt lite krämigt.

I morrn ska jag testa Jordgubben.

Men nu ska jag sova min beauti sleep.

Kram kram kram.


Kommentarer
Postat av: Lena

Kallt var det i går morse, håller med. Som tur var så hade jag den stora, tjocka dunjackan jag fått av den andra Sara, den var jättevarm!! Hoppas det ordnar sig med dina löner.



Kramar

2009-03-26 @ 06:14:45
URL: http://zitalena.blogspot.com/
Postat av: Soulsister

Låter mumma, kanske jag ska testa....



Inte alla får lön den 25:e jag får den 27de (alt 26e beroende på hur helgen ligger i för hållande till den siste).



Hoppas det löser sig kram kram

2009-03-26 @ 07:29:16
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0