Dag med lill o mini bubba och syster..

Samt träning och möte..

Är helt slut nu faktiskt.. och dessutom irriterad för jag hittar verkligen inte sladden till min mobil, hade ju planerat att visa er jordens coolaste tjej.. (alltså inte jag hehe) min systerdotter i hennes coola brillor hon fick av mig på stan i dag.. hon verkligen rå diggade dem.

Det var en skön dag på stan, hittade inget men därimot ökade tankn om att göra slingor i håret.

Efter att ha spenderat halva dagen på stan med bella, blev det möte på Xv, de var skönt att gå genom en hel del och få snacka..
Sen mötte jag upp Lotta och tränade..1 mil på cykeln och en 20 min i vibben, snacka om möra ben :)
Men det var skönt.

Somnade som en prinsessa i soffan och vaknade lagom till kvälls filmen.. marley and me med owen wilson guuud jag säger inget men alla med hund kommer sitta med sin vovve i timmar efter den..

Nu ropar sängen mitt namn jag ska sova sött.. ta en kisse runda med ragge först och hoppas på att han sover länge i morrn så han inte väcker mig allt för tidigt

Kram kram..

Kommentarer
Postat av: Soulsister

Hej söta du! Du funderar på slingor, jag gjorde slingor igår :) Ett lyft för hela ansiktet :)

HÄrligt med träning, själv gick jag massor igår men glömde stegräknaren hemma :(



Ha en bra dag

kram

2009-03-31 @ 05:37:02
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Lena

När man är så slut som du var igår så är det så skööönt att bara somna på soffan!!



Du har en award att hämta på min blogg! Kram

2009-03-31 @ 05:59:24
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0