Regn o mer regn och åska på de..

FYYYY..

I morse när jag vaknade 06,00 måste jag bara säga oxå.. :)
I alla fall i morse när jag vaknade pinkade de ner som fan.. jag kände att de var tryck i luften som hette duga..
Livrädd som jag är för åska.. (har jordens fobi då jag även kollapsar) hur somhelst så begav jag mig till tandis eftersom jag hade en tid 07,50.

Jag gick som på nålar spänd som ett as.. Men jag hann med bussen smärtfritt och ingen åska..
I alla fall så kommer jag även hem utan åska.. pustandes..
Hjärtat som börjar sent (10,00) var hemma så de var betryggande hatar att vara ensam då de mullrar.. i alla fall så lång dragen jag är jag vet.

Så gör han sig redo för jobbet jag packar in tvätt i tvättkorgen och styr.. går med han ut och just som jag öppnar dörren så blixtrar de till o mullret ekar..
Jag höll praktiskt taget på att skita ner mig så rädd jag blev.

Efter 1 timme i sängen med jordens volym i hörlurarna vågar jag mig upp.. de har vatt lugnt ett tag men jag känner hur åskan nosar sig fram mot norrköping igen.
Hatar detta väder.. sommaren är ångest för mig.. bikini ångesten är inget mot denna åskångest.

Nu ska jag i alla fall ta och lägga mig en stund och vila innan jag ska ner och tvätta vidare..
De blir en styr dag i dag.

Återkommer mera om min åskrädduppdatering


kram på er.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åskan måste varit väldigt lokal, jag varken hörde eller såg den. Tur det iofs ;)

2009-06-12 @ 14:26:32
Postat av: Pulver

Ja du ser verkligen vettskrämd ut i alla fall..

2009-06-12 @ 17:41:20
URL: http://viktminskning.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0