Ny Lappis

hej hopp sitter och skriver på min nya laptopp som mitt hjärta var och handlade till mig i dag, snäll kärlek jag har va??

I alla fall jag´invigde webbcammen med ett videosamtal med Lena, de var superkul att prata med henne och att fåse henne Live som de heter.. så himla skön Göteborska..

Annars då?
Jo de är hyffsat ok, de är väll mindre kul att alla midsommar bilder som tagits har fått mig att inse ett faktum..  jag är smäll fet igen.

I morgon bitt börjar jag igen,.. en detox kur på ca 1 vecka.. med bla soppor och massa vatten sen blir de om jag kan och känner att jag orkar med jobbet så blir de 2 veckor till med soppor i annat fall blir de en kolhydrat fattig kost med massa fettbränings promenader..

Just det jag fick ju jobbet jag sökte, vilket känns så förbaskat skönt.
Iofs bara sommar vik, men de är ju i alla fall nått.. och det ska man ju vara glad över i dessa dagar.

Hursomhelst så håller jag tummarna för att denna viktresa som jag nu startar om från början blir lika rolig motiverande och peppande som den första jag började med i oktober förra året..

Jag vet att denna sommar inte blev som jag hoppades men de kan man ju inte gräva ner sig i nu.. kanske kan en semester resa till höst vinter bli ¨då jag inviger min bikin..

I alla fall

kram på er all.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland blir det inte som man tänkt sig,resan tog en avstickare men det är bara att vända tillbaka och förtsätta eller söka andra mål.Kram

2009-06-22 @ 14:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0