Nu knaprar jag Kåvepenin..

Som jag misstänkte så fick jag penecelin, usch ja.. ser ut som en svullen padda i ansiktet..
På Fredag sak jag fixa tanden.. den måste rotfyllas (SOM JAG MISSTÄNKTE)
Blir så arg på tandläkaren eftersom jag tjatat om att det vatt fel på tanden så länge..
Men men..
med Iprem o penecelin bör man välla snart ta sig ut ur denna skit oxå.

Skulle laddat upp fotona, men kameran dog så den ska laddas först bara.

jag fick ju Pappis digitalkamera efter att dem inhandlat en systemkamera.. skönt eftersom min nya mobil har en skitkamera utan blixt.. eller den ska vara bra men eh den har ingen blixt i alla fall.

Var på netto och skulle bunkra upp emd Naturdiet.. 2 ynka shakes fanns de och en karton med pulver påsar.. jag tog shakesen och Luiza tog kartongen..
Så storhandlinge får ske en annan dag.. lite alevo bars åkte ner i påsen med.. bra att ha!!

Men nu ska jag dricka lite vatten..

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0