Fint.

Hej på er, denna mulna kalla regniga Tisdag.

Gårdagens begravning var så fin, den var verkligen vacker.. kistan var så fin vit med blommor målade på.
Alla vackra blomster arangemang, all släkt och vänner som var samlade och tillsammans för farmors begravning.

Det var en jobbig dag, men nu så här dagen efter kan jag inte ens se nått annat än att hon fick ett så fint farväl och jag hoppas med hela mitt hjärta att farmor såg hur fint det var att hon fick möjlighet att se gela familjen och släkten samlade just för henne.


Nu ska jag till min far och fira hans födelesedag.
Denna helg har verkligen varit hektisk, de har vatt dop mors-dag och begravning och nu födelsedag.
Känner mig ganska utmattad nu.
Ska bli skönt att komma hem i kväll sova och ta en helt ny dag i morgon utvilad.

Kommer kanske ett inlägg i kväll.

TAck till er alla för alla fina kommentarer och stöttning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0