En fullspäckad period är över..

Nu börjar lugnet igen..
Alla kalas är över och då snackar vi en massa kalas och familjeträffar på kort tid.
I fredags firade vi Mormor och nu är det lugna gatan i alla fall 2 veckor till minst innan svärmor o svärfar fyller år.
och efter det så är de mer än en månad till nästa kalas då sötaste Oliver fyller..
Sen är det aug då smäller vi av med massa kalas igen.

Nog om kalas.

I dag är de riktigt kallt alltså.. man fryser som attans bara man går utanför dörren och det måste man ju göra när man har en fyrbent vän som heter Ragnar.

Hoppas på att det där fina vädret kommer tillbaka snart.

För er som undrar hur de går för mig numera vilket jag inte pratat om på länge, så har det gått käpprätt åt helvete på ren svenska.
Men varje gång tar jag nya tag och de är ingen skillnad nu..
Jag måste verkligen ta fram motivationen och karaktär att avstå allt det där och ransaka vad de är för fel jag gör.
Jag har nästan ökat med 10 kg, vilket inte är så konstigt eftersom jag går mer o mer tillbaka i gamla banor, banor då jag inte orkar tänka för 5 öre.

Varför jag gör så?
Jag har ingen aning faktiskt, jag har alltid sett maten som min vän, min fiende och min bästa/ värsta vän.
I sorg äter jag i glädje äter jag.. när jag är lycklig äter jag ledsen arg glad stressad.. u name och jag äter.
Det är de jag måste lära mig stoppa.
Bygga upp min självkänsla.

Men nu ska jag göra min familia glad och ladda upp lite bilder..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0